خیمه شب باز,خیمه شب باز,
The Puppeteer سیما و احساس یک نمایش نامه در زمان ملکه ویکتوریا را دارد (وقتی بازی را Pause میکنید پرده ها کشیده می شوند و کلمه Intermission با حروف بزرگ بر صفحه ظاهر میشود) و صدای تماشاچیان که در صورت موفقیت، شما را تشویق می کنند و در زمان شکست ناراحتی خود را ابراز می کنند کاملا حس و حال حضور در یک نمایش نامه را به شما ابلاغ می کند. همینطور این عنوان نمایشگر های 3D را نیز پشتیبانی می کند و حضور این خصیصه در لحظه های که Kutaro به سمت جمعیت پرواز می کند یا اجسام در برابر هم قرار می گیرند کاملا قابل لمس است.
این عنوان جلوه های بصری بسیار گیرا را خلق کرده است، با جان بخشی به محیط و کاراکترهایی که از مقوا، فابریک و کاغذ ساخته شده است، طنز گیرایی که مارا به یاد نوشته های Terry Gilliam در Monty Python می اندازد و صدای راوی که اتفاقات را گهگاهی با صدایی رسا بازگو میکند و از تماشاچیان خواهش می کند که به صندلی های خود بازگردند؛ لبخند را مهمان لبهای ما می کند.
ماموریت ها در پرده های مختلف به بازیکن معرفی می شوند و نورافکن در Cutscene ها قهرمان بی سر ما را دنبال می کند. داستان بازی تم تاریکی به خود دارد و درباره یک Moon Bear King است که سر از تن کودکان جدا کرده و روح آنها را زندانی می کند. در قسمت آغازین بازی Kutaro به اتاق شاه میرود تا او را بازخواست کند ولی وقتی به آخرین طبقه میرسد از او فقط سپر و قیچی جادویی اش را می بیند، که این قیچی و سپر تصمیم می گیرند تا به قهرمان ما در ماجراجویی اش کمک کند.
The Puppeteer ممکن است در هسته یک بازی دو بعدی، از روی این بپر، از این فاصله بگیر، روی این بایست باشد، اما حضور قیچی و سر های مختلف به گیم پلی جان تازه ای می بخشد، قهرمان بدون سر ما میتواند سرهای مخالف را بر گردن خود نصب کند و از امتیازات آن بهره ببرد، همچنین با استفاده از قیچی می توانید هر چیزی ساخته شده از مقوا و کاغذ را ببرید و مسیری جدید برای خود بسازید، همینطور شما یک همراه روح مانند به اسم Ying Yang که به شکل گربه شما را دنبال می کند دارید که قابلیت مخلوط شدن با سر های تعویضی شما را دارد و با این خصیصه دینامیک جدیدی به گیم پلی اضافه می کند که تا کنون در عنوان دیگری ندیده ایم.
به نظر میرسد تا کمتر از یک ماه آینده Playstation یک برنده دیگر را مهمان خانه های شما می کند.
” alt=”” />