خلاصه ی داستان,جمهوری پس از نسل ها مقاومت در برابر سیستم ستاره توانسط به صلحی پایدار دست پیدا کند. این صلح مرهون زحمات و از جان گذشتگی شوالیه های نگهبان جدای بود، پس از این جمهوری تبدیل به بزرگترین امید مردمان و اعضای سیستم کهکشانی شد. در محلی ناشناخته از کهکشان، جمهوری جعلی Sith به رهبری Dark Sith Lord که کینه ای قدیمی از جدای ها داشت، و هدفش نابودی جدای ها بود به وجود آمد. پس از سالها مقدمه چینی، زمان بازگشت Sith ها فرا رسید. Sith ها با دسته ی بزرگی از جنگجویانی که با حیله بدان ها پیوسته بودند، حمله ی بزرگ خود را آغاز کردند. آنها در ابتدا با حمله به “اوتر ریم” دوازده سیاره از آن را فتح کردند و جنگی که تا به حال در هیچ کجای کهکشان سابقه نداشت را به راه انداختند. از آب های یخ زده ی “لّوم” تا بیابان های خشک “داسومیر” میلیون ها نفر در این جنگ های عظیم کشته شدند. با وجود اعلام بی طرفی سیاره ی آبی “مَنان”، باز هم این سیاره از گزند جنگ در امان نماند و به طور کامل با خاک یکسان شد، و “سلکاثیان” مجبور به عقب نشینی به اعماق دریا هایشان شددند. وضعیت در تمام کهکشان به هم ریخته شده بود. جنگ و خون ریزی های انجام شده در سیاره ی مرکزی جمهوری، “کوروسکانت” باعث شد تا جمهوری قرداد بحث برانگیز کوروسکانت را با Sith ها منعقد کند. در سال های قرارداد، تمام کهکشان غرق در ترس و نامیدی بود، از سویی امپراتوری Sith در تلاش برای تحقق امیال مخرب خود بود، و از سویی جمهوری نیز در حال بازسازی زیربنا های خود و سامان دهی نیروهایش بود. و اکنون، تنش میان Sith ها و جمهوری به اوج خود رسیده، و جنگ های مرزی و در همه جا مشاهده می شود، حتی سیاره ی آرامی همچون “آلدِران” نیز از این جنگ ها در امان نیست. و اکنون این جنگ به وسیله ی قهرمانان هر دو سو اداره می شود، و به سال های اوجش نزدیک می گردد.
رابطه ی این شماره با فیلم اصلی: Star Wars: The Old Republic در حدود 3500 سال پیش از آمدن Darh Vader صورت می گیرد.قوی ترین امپراتوری Sith از زمان پیدایشش اکنون در فضاهای دوردست به جمهوری حمله کرده، و نگهبانان افسانه ای جدای در مقابل آنان هستند. جنگ میان امپراتوری و جمهوری اتفاقات پیش از تمام وقایع را فیلم دنبال می کند.
رابطه ی این شماره با نسخه ی قبلی بازی: Star Wars: The Old Republic تقریباً 300 سال پس از اتفاقات Star Wars: Knights of the Old Republic صورت می گیرد.پس از جنگ های داخلی جدای در KOTOR ، اکنون Revan به نقاط نامعلومی از کهکشان برای ترساندن اعضای جمهوری رفته و رهبری Sith ها به یک پادشاه عجیب رسیده، که نقشه دارد تا دشمنان قدیمی اش، جدای ها را نابود کند. ,جمهوری کهکشانی,,- جمهوری در حدود 21400 BTC (نفرات) دارد. – صد ها نفر از اعضای سنا در سیستم ستاره بر خواسته از حمهوری اند. – قانون اساسی آنها مبتنی بر دموکراسی، آزادی و قوانین فردی است. – با آغاز جنگ آنها به شدت از نظر اقتصادی تحت فشارند.
نوری در تاریکی… بیش از بیست هزار سال است که جمهوری به عنوان مهد صلح و آرامش در سیستم ستاره شناخته شده است. آنها با در اختیار داشتن صدها سیاره در کهکشان توانسته اند به نوری در تاریکی تبدیل شوند. آنها قسم خورده اند بر حفظ صلح جمهوری، آرامش در سیستم ستاره و مبارزه با تاریکی ها. اما در قرون اخیر دشمن بزرگ آنها بازگشته…. . پس از سقوط پایتخت و قبول معاهده ی ننگین “کوروسکانت” جمهوری درهم شکست، و فقط پیوند وفاداری میان برادران باقی ماند.جدای ها با رفتن بزرگشان به سمت Sith ها و مهاجرت آنها به پایتخت سیث ها “تیتون” مانند بدنی بی سر شده اند.جمهوری با آموزش نیرو های جدید سعی در بازپس گیری هویتش است، و قصد دارد جمهوری را به دوران شکوفایش بازگرداند.,کلاس های جمهوری,شوالیه ی جدای:,, نماد امید در تاریکی، شوالیه های جدای یادآور نگهبانان غرور آفرین جدای در بیست هزار سال گذشته هستند. شوالیه ها در جنگ، جنگجویان، رهبران و پارتیزان ها هستن. بزرگترین آزمون آنها نیز جنگ پیش رو است. پس از سالها تمرین شوالیه ها بدن و رون خود را به بالاترین سطح هماهنگی رسانده اند. جنگجویان طرف تاریک جدای در زمان جنگ پیروزی های زیادی را کسب کرده اند، و جمهوری را در موضع دفاع قرار داده اند. اما این شرایط برای شوالیه های از جان گذشته و قدرتمند جدای اصلاً هراس انگیز نیست، آنها با بدن و ذهنی آماده به مقابله به دشمن خواهند رفت. پس از سالها شوالیه ها تبدیل به نماد صلح، آزادی، آینده ی روشن و بازگرداندن جمهوری به دوران اوجش تبدیل شده اند.,سواره نظام:,,افتخار، انجام وظیفه، محافظ جمهوری. بعضی ها نوری برای امید نیستند، و فقط برای جنگیدن ساخته شده اند. آنها فقط برای دفاع از مردم جمهوری و مقابله با Sith ها آموزش دیده اند.آنها در خط نُخستند، عقب نشینی در کار آنها راه ندارد. در زمانی که جمهوری در ضعف کامل بود، سواره نظام به آنها روحی نو دمید. سواره نظام با اسلحه ی عظیمش که خواست روحیه وی است به جنگ آمده. در جنگیدن آنها هیچ نشانی از ترس و لغزش نیست. رابطه ی آنها با شوالیه های جدای به سال ها پیش برمیگردد، زمانی که آنها دوشادوش شوالیه ها برای قدرت بخشیدن به جمهوری سرافرازانه جنگیدند و در گسترش صلح به شوالیه ها کمک کردند. پس از پذیرش معهده ی ننگین “کروسکانت” بار دیگر سواره نظام برای بازگردانی آبروی جدای ها و جمهوری، به کمک آنها آمده.,کنسولان جدای:,,س از بیست هزار سال، جدای ها برای ایجاد توازن و تعادل در خود نیاز به رهبرانی فرهیخته داشتند. آنها برای قدرت بخشیدن به نظام خود کنسولگران جدای را می خواستند.کنسولگران جدای پلی میان قدرت جنگی و دیپلماسی هستند. سالها تمرین باعث شده تا ذهن آنها بتواند خیلی راحت درستی را از نادرستی تشخیص دهد.در زمان جنگ تنها کنسولگرانند که می دانند کی زمان حمله است و کی زمان مذاکره. کنسولگران برای جنگیدن از دو شمیشیر نورانی خود بهره می جویند.به دلیل اینکه آنها همیشه در حال افزودن به دانش خود هستند، اگر نتوانند این دانش را کنترل کنند، خیلی راحت در تاریکی سقوط خواهند کرد. همچنین آنها برای جلوگیری از سقوط سایرین در تاریکی همیشه خود را به خط مقدم مبارزه با تاریکی می رسانند تا نگذارند مبارزی از جدای در تاریکی سقوط کند.,قاچاقچی ها:,,سریع، زیرک و حق به جانب. گاهی اوقات شانس بیشتر از توانایی ارزش دارد، اما هر دوی اینها با هم امکان ندارد. بی قانونی در زمان ضعف موج می زند و تغییر رویه ی سیاسی نیز مزید بر علت شده است. به همین دلیل دزدان در همه جا حضور دارند. قاچاقچیان با استفاده از شرایط و کمک به سفر های کهکشانی پول خوبی به دست آورده اند، اما آنها این کار را با قمار بر سر زندگیشان می گذرانند. به دلیل چابکیشان در هر سمتی که باشند یک شانس به حساب می آیند. روابط آنها با جمهوری قدمت زیادی دارد، اما جمهوری هیچگاه برای ساماندهی آنها برنامه نداشته، اما با آغاز جنگ آنها تبدیل به مهره هایی کلیدی شده اند.,امپراطوری سیث,,- باز سازی شده توسط عناصر باقی مانده ی امپراطوری پیشین سیث – امپراطوری قدمتی بیش از 1300 سال دارد. – جمعیت آنها در قیاس با جمهوری ناچیز است. – جامعه شان به سیث ها و سایرین تقسیم شده است.
ریشه های اصلی سیث ها در هاله ای از ابهام است. جنگ های نژادی سیث ها تا 300 سال پیش اصلاً جنگ های مهمی نبودند.اما با پیوستن جدای های تاریکی به آنها شیوه ی نگرشی و عقایدشان دچار تحولی عمیق شد. پس از گذشت نسل ها جدای های تاریکی به کلمه ی “سیث” معنی ای جدید بخشیدند. این اجتماع نوپا بسیار سریع رشد می کرد و پر جمعیت می شد. آنها پس از 50 سال دارای اجتماعی به بزرگی جمهوری شدند و جنگی عظیم را در کهکشان به راه انداختند. ارباب مخوف سیث “نِگا سادو” جنگجویانش را برای تخریب نظام کهکشانی آموزش داده بود، اما با نابودی “کورایبان” به دست جدای ها، آنها باردیگر به اعماق کهکشان رفتند تا با بازیابی خود برای انتقام گرفتن بازگردند. پس از هزار سال امپراطوری سیث به قدرت برگشت. آنها با حمله به “اوتار ریم” آنجا را تصرف کردند، سپس با جنگ های پیاپی توانستند بخش های عظیمی از سیستم ستاره را تصاحب کنند. آنها سپس مرکز مهم دیگری به نام “سلویس” را تصاحب کردند و در حمله ی بعدی مرکز تجاری سیستم یعنی سیاره ی “ریما” را نیز به چنگ آوردند. آنها به واسطه ی قدرتی که کسب کرده بودند در همه ی جبهه ها بر جمهوری فایق آمدند.حال آنها از غار های تاریک “اوتاپو” تا جنگل های سر به فلک کشیده ی “آگامِر” را به نام خود کرده اند.آنها در آخر با حمله به مرکز جمهوری “کوروسکانت” و نابود کردن آن راهی جز پذیرش معاهده ی “کوروسکانت” را پیش روی جمهوری نگذاشتند.,کلاس های سیث,جایزه بگیر:,,او برای پول می کشد و برای پول استخدام می شود.سیث ها برای افزایش قدرت جنگی خود نسبت به جمهوری راهی جز استخدام جایزه بگیر ها نداشت. آنها با گرفتن پولی زیاد به استخدام سیث ها در آمدند و برای آنها می جنگند. هنگامی که یک جایزه بگیر هدف را بیابد بدون سوالی وی را خواهد کشت. وی ناشناس و بدنام است. وی بر لبه ی تیغ زندگی می کند. در یک سو درخشش وی در اوج بدنامی، و در سوی دیگر مرگ در ننگ آورترین شکل خود. رابطه ی آنها با امپراطوری با آغاز جنگ های کهکشانی است. آنها بجز با همجنسانشان با تمام نژاد ها در تنش هستند.بعضی از آنها وفاداری را رمز موفقیتشان می دانند و بعضی دیگر راه مبارزه برای خود را بر می گزینند. سایه ی مرگ همیشه بر سر زندگی آنان است.,جنگ جوی سیث: ,,او یک ماشین جنگی بدون توقف است، که تنها وظیفه اش نابودی دشمنان امپراطوریست.آنها به واسطه ی جنگ های زیاد دارای ذهنی عاری از ترس هستند. وظیفه ی آنها نابودی جدای ها و پیروز کردن امپراطوریست. آنها موجوداتی خون سرد سهتند و در زمان جنگ نقشه ها را با آرامش اجرا می کنند تا به هدفشان برسند. مهم نیست آنها به رهبر تبدیل شوند یا در رتبه ی پایینی بمانند، آنها همیشه در جنگند. آنها به نسبت سایر سیث ها باهوش ترند و به واسطه ی جنگ های فراوانشان با جدای ها می دانند در چه زمانی باید صلح را بپذیرند.,جاسوسان سیث:,,زیرک، شیطانی و فریبنده. زندگی سیث ها با سیاست های شیطانی و تاریک محقیقنشان آمیخته سات. آنها در هر گوشه ای از امپراطوری هستند و هیچ وفای به عهدی ندارند.آنها فقط به فکر زندگی خود هستند. آنها با دست یافتن به قدرت های ممنوعه زندگی خود را تضمین کردند. توانایی آنها در همراه کردن دشمنان و حتی همپیماناشان در رسیدن به اهدافشان است. توانایی های آنها بسیار زیاد است، از جمله توانایی هراس انگیز تبدیل انرژی به عامل تحاجم را دارند، با این توانایی در گوشه ای از میدان جنگ می ایستند و دشمنان را گیج، مطیع و یا نابود می کنند.آنها برای رسدن به اوج مقامشان در تاریکی نیازمند ذهنی زیرک و تمرین فراوانند. هر قدر بیشتر در این مسیر گام بردارند بیشتر توانا می شوند. آنها می توانند معماران آینده ی سیث و یا معماران آینده ی خودشان باشند.,ماموران امپراطوری:,,قاتل، خرابکار و اسلحه ی مخفی امپراطوری. از عوامل شکست سیستم ستاره، خرابکاری ماموران سیث در سیستم بود. آنها استادان فریبکاری، گمراه سازی و بی سر و صدا کشتن افراد هستند. آنها از ارباب سیث مستقیم دستور می گیرند. به راحتی در شبکه های اطلاعاتی نفوذ و اقدام به خرابکاری می کنند. آنها با رفتار سنجیده ی خود هر کسی را فریب می دهند. استخدام آنها برای امپراطوری کم خرج و پر سود است. آنها ارزانترین نژاد در میان نژاد های سیث هستند و به راحتی می توانند برای امپراطوری موفقیت کسب کنند. رابطه ی آنها با سیث مانند ستون است برای بنا. در مرکز آنها “دروموند کاس” قرار دارد. برای مردم امپراطوری مقام یک مامور والاترین مقام متصور است و همچنین آنها مورد احترام مردمشان هستند.,قابلیت های این نسخه,,کلاس های پیشرفته:,شما با دستیابی به کلاس های پیشرفته می توانید به توانایی های بیشتری دست بیابید. هنگامی که شخصیت شما در بازی به حد بالایی از توانایی هایش برسد کلاس های پیشرفته برای وی قابل دسترس خواهد بود. این کلاس ها همچنان در مراحل آزمایشند و تا زمان بازی ممکن است دچار تغییراتی شوند.,همراهان:,,هر کدام از قهرمانان Star Wars یک همراه داشتند. “هان و چووی” لوک و R2-D2 و یا جابا و میمون وراجش لیزارد سالاسوید B .این همراهان نقاط ضعف و قدرت قهرمانان را پوشش می دهند.این همراهان در طول ماجراجوییتان با شما هستند. در این بازی همراهان زیادی برای همراهی با شما وجود دارند.در هنگام یک سفر کهکشانی همراه شما وظیفه ی اطلاع رسانی در مورد وضعیت پیش رو را داراست. در ابتدای بازی شما فقط یک همراه دارید، اما با کسب قدرت تعداد بیشتری همراه به شما ملحق خواهند شد. آنها در کسب تجارب به شمل کمک خواهند کرد.با قدرتمند شدن تیمتان شما تعداد بیشتری استراتژی و تکنیک را در اختیار خواهید گرفت. آنها در طول سفر همیشه مراقبند تا کسی از پشت به شما خنجر نزند.,توانایی های خدمه:,,در یک سفر کهکشانی شما تا چه حد می تواندی توانا شوید و همه چیز را کنترل کنید؟ در اینجاست که خدمه به کارتان می آید. شما می توانید آنها را برای یافتن آیتم ها به نقاط دیگر کهکشان بفرستید. با این توانایی شما می توانید در هر زمانی و در هر نقطه ای از کهکشان چالشی را تجربه کنید. کشتی فضایی محل زندگی شما و افرادتان است. هنگامی که شما در حال سپری کردن ماموریت و گذراندن خط داستانیتان هستید، شما می توانید برای همراهانتان سه نوع توانایی در نظر گیرید که به این شرحند:,توانایی های جمع آوری:,- باستان شناسی: با این توانایی شما قادرید که همراهانتان را برای یافتن اشیاء تاریخی، کریستال ها و Lightsaber در سطح یک سیاره مشغول کنید. – آنالیز های حیاتی: توانایی برای جمع آوری گونه های ژنتیکی و ساختار های سازنده ی یک سیاره. – بازسازی: هنر بازسازی مواد مورد نیاز و تعمیر و بازیابی سیستم های کهن. – هک کردن (برش اطلاعات) : توانایی برای شکستن قفل های کامپیوتری و دستیابی به اطلاعات ارزشمند برای ماجراجویی شما.,توانایی های وابسته به صنایع:,- متخصص اسلحه: توانایی کار کردن با فلزات سخت و ساخت سپر های الکتریکی و کار کردن با انواع اسلحه ها. – Armstech :توانایی های کار کردن با مواد منفجره و آپگرید کردن اسلحه های انفجاری. – استاد صنایع: توانایی شناسایی و کار کردن با ساخته های سیث و جدای. – بیوشیمی: مهندسی بهبود کارکرد سرم های شیمیایی و کشت محصولات بیلوژیکی. – سایبرگ: تکنیک های وابسته به ساخت افزونه ها و اسلحه های فوق پیش رفته. – Synthweaving : هنر ساخت اسلحه و ابزار فوق سبک با کیفیت های فوق طبیعی.,توانایی های ماموریتی:,- دیپلماسی: هنر رهبری کردن یک گفت وگو. – باز جویی: توانایی رسیدن به اطلاعات مورد نیاز و رسیدن به راز های بسیار مهم و محرمانه – گنج یابی: توانایی رسیدن به یک آیتم حیاتی با دنبال کردن یک سری علائم. – خرید و فروش در بازار سیاه: رسیدن به پول از طریق خرید و فروش اجناس مهم و دادن سرویس های مهم به اشخاص.,Flashpoint ها:,,Flashpoint ها بخش هایی از داستان بازی هستند که در آن بازیکنان مختلف با محدودیت هایشان را در مقابل دشمنان مختلفی قرار می دهد. در این حالت شما و گروهتان باید از تواناییهایتان برای رسیدن به پیروز یاستفاده کنید.هر Flashpoint دارای داستانی بسیار مهیج است، که خطرات و جوایز خواصی را دربر می گیرد. تعدادی از Flashpoint های این نسخه: – یکی از حامل های جمهوری در حال منتقل کردن یک شخص بلند مرتبه است توسط اعضای امپراطوری مورد حجوم قرار می گیرد و شما باید در مقبل آنها ایستادگی کیند. – یکی از کاپتان های امپراطوری دستورات را برای گرفتن یکی از حامل های جمهوری زیر پا می گذارد، حال شما وی را می کشید یا از وی می گذرید؟,گیلد ها:,,آیا شما هم دوست دارید با دوستانتان به بازی بپردازید؟ به گیلد ها بپیوندید و لذت باهم بودن را بچشید.در The Old Republic شما میتوانید در کنار دوستانتان به سفر در کهکشان بپردازید و گاهی اوقات نیز با یکدیگر بر چالش ها فایق آیید. گیلد ها برای به پایان رساندن Flashpoints ها بسیار کارآمد می باشند.در گیلد بودن به شما امکان میدهد تا با دوستانتان مشکلات را مطرح و در حل آن، از آنها کمک بخواهید.,جنگ های فضایی:,سفر در کهکشان یکی از تجربیات عالی در Star Wars™: The Old Republic™ است. نه تنها می توانید به سیارات جدید بروید، بلکه می توانید برای انجام ماموریت هایی به عمق فضا بروید. با توجه به فیلم اصلی Star Wars مبارزات فضایی بخش مهمی از Star Wars™: The Old Republic™ را تشکیل می دهند.جنگ های فضایی سفینه ی فضایی شما را درست در مرکز یک مبارزه قرار می دهد. ممکن است شما در این بخش برای اسکورت یک کشتی بروید یا برای نابود کردن یک ناوگان دشمن استخدام شوید. گشت و گذار در کهکشانی که بیشترین تنوع آب و هوایی و محیط های زیستی را داراست نیز بخش مهمی از سفر های فضایی شما را تشکیل می دهد.,سفینه ها:,سفینه های فضایی نیز کلاس های خاص خود را دارند. در زیر به معرفی آنها خواهیم پرداخت:,FURY-CLASS IMPERIAL INTERCEPTOR:,,این سفینه ی مخصوص کلاس فیوری از امپراطوری سیث است. به دلیل موتور فوق پیشرفته ی آن، این سفینه یکی از برتری های جنگ های فضایی برای امپراطوریست. فیوری یکی از محبوب ترین کشتی های فضایی در میان سیث لرد هاست. این کشتی بهترین عملکرد را در نبرد های نزدیک داراست. و طراحی آن برای رسیدن به این امر بسیار بهینه شده.,KUAT DRIVE YARDS (KDY) D5-MANTIS PATROL CRAFT:,,مانتیس بهترین کشتی فضایی در کلاس خود است. طراحی سنگین ماریس به آن روحیه ای غارتگر داده است. مانتیس با داشتن سه اسلحه ی جمع شونده، دارای قدرت تحاجمی بالایی نیز می باشد. مانتیس برای گشت و گذار نیز بسیار امن طراحی شده است. این کشتی بیشتر یک کشتی دور برد است و می تواند از فواصل دور صدمات جدی به دشمن بزند.,RENDILI HYPERWORKS BT-7 THUNDERCLAP:,,BT-7 یکی از سریع ترین و محبویب ترین کشتی های جمهوری است. این کشتی در زمان نبرد بهترین مانور ار داراست. BT-7 دارای یک توپ لیزی بسیار قدرتمند است که آن را نسبت به سایرین متمایز می کند. همچنین سیستم سپر دفاعی آن برای مدت زیادی می تواند شما را در مقابل تحاجمات دشمن مصون نگه دارد. این کشتی دارای اتاق پزشکی، یک عرشه ی فوق پیش رفته و بهینه شده برای نبرد است.,X-70B PHANTOM-CLASS PROTOTYPE:,,این کشتی در مرکز تحقیقات امپراطوری طارحی شده و در حال توسعه است. فانتوم سریعترین کشتی موجود است. در سال های جنگ امپراطوری با طراحی فانتوم توانست سریعترین کشتی ممکن را بسازد.این کشتی نسل جدید کشتی های فضاییست. این کشتی از آخرین تکنولوژی های کهکشان بهره می برد، همچنین این کشتی دارای رادار و سیستم موقعیت یاب نسل بعد است. فانتوم بسیار جلوتر از زمان خود گام برمیدارد و حس سلطه جویی امپراطوری را به خوبی ارضا می کند. ,CORELLIAN XS LIGHT FREIGHTER:,,کورلیان یکی از کشتی های باربری باز مانده از زمان جنگ های مردی جدای است.این کشتی دارای بیشترین آپدیت ها و افزونه هاست، که باعث می شود پس از انجام تغییرات به یکی از سریعترین و سرسخت ترین کشتی ها تبدیل شود.این کشتی برای کاپتانش بسیار راحت است، و کاپتان می تواند با انتخاب خلبان اتوماتیک در طی عملیات های حمل و نقل خواب آسوده ای را تا رسیدن به مقصد داشته باشد.,CORELLIAN DEFENDER-CLASS LIGHT CORVETTE:,,دیفندر در زمان جنگ بزرگ توسط جدای ها و مطابق با خواست آنها طراحی شد. آنها این کشتی را برای جنگیدن به سبک خودشان طارحی کردند.این کشتی دارای دو طبقه است، بخشی برای دپلماسی و بخشی برای خدمه.اتاق کنفرانس این کشتی از سیستم انحصاری “هولوکوم” که توسط جدای ها طراحی شده بهره می برد.بخش پایینی نیز دارای درمانگاه، محل بارگیری و فضای کوچکی برای انجام مدیتیشن مخصوص جدای هاست. با این که این کشتی بیشتر برای مصارف صلح طلبانه ساخته شده، اما برای جنگیدن نیز بسیار توانایی دارد. این کشتی دارای قوی ترین سپر دفاعی ساخته شده است، و مسلسل لیزی فوق سریع است.,سیارات:,دروموند کاس:,برای اولین بار کلونی های امپراطوری سیث در “دروموند کاس” شکل گرفتند. اما پس از مدت کوتاهی نابود و به خاطرات پیوستند. این اتفاق پس از شکست فرمانده ی وقت سیث ها “ناگا سادو” به وقوع پیوست. آنها پس از شکست از آن محل گریختند و دلیلی که خواهان بازپس گیری آن پس ز 20 سال شدند همین موضوع بود.,تاتوین:,تاتوین (تلفظ tætu’in) یکی از سیارات بیابانی کهکشان است، که در منطقه ی “آرکاین” واقع در حکم رانی “اوتار ریم” قرار دارد. این سیاره یکی از فقیرترین سیارات سیستم است، که مردمانش به سختی با کشاورزی زندگی می کنند. این سیاره در خط کشتی رانی 5709-DC واقع شده است.این سیاره با Sisar Run و Corellian Run مستقیماً در ارتباط است.این سیاره مدت ها محل زندگی Anakin Skywalker بو، همچنین استاد جدای ها Qui-Gon Jinn نیز در این سیاره آناکین را پرورد و وی را به Obi-Wan Kenobi شناساند. همچنین فرزند آناکین، لوک، نیز در این سیاره تا جوانی زندگی کرده است.,آلدران:,در زمان آغاز به کار جمهوری، آلدران مهد سیاسی آنها بود.پس از اینجا بود که “کروسکانت” به عنوان قلب حکمرانی جمهوری برگزیده شد. پس از آغاز جنگ های خونین داخلی در آلدران، این سیاره رو به زوال رفت و آینده ای مبهم را دارا شد.,کروسکانت:,در مرکز کهکشان، برج های سر به فلک کشیده ی کروسکانت قرار دارد.کروسکانت سمبل قدرت جمهوری و مهد آزادی و دموکراسی برای هزاران سال بود.این سیاره از نظر سیاسی مهمترین سیاره ی کهکشان است.,بالمورا:,سیارات کمی در کهکشان صلح وعده داده شده در قرار داد کروسکانت را مشاهده کردند.این سیاره پس از معاهده یکروسکانت تبدیل به محل عذاب کارگرانش شد، محلی برای کارکردن بدون وقفه تحت نظارت سخت امپراطوری.,تیتون:, سیاره ای مرموز، دانش پرور و فرهیخته. اما با ایجاد دگرگونی هایی سیاره در لبه ی پرتگاه نابودی قرار گرفت و دسته ای کوچک از نجات یافتگان، به سیاره ای دیگر رفتند و سنگ بنای حکومت جدای را بنا کردند.,کوریبان:, سیث های اولیه بر روی سطح طوفانی سرخ رنگ کوریبان زندگی می کردند. به دلیل شرایط بد آب و هوایی این سیاره، مردم کوریبان دارای روحیه ای خشن و نامهربان بودند.با آمدن جدای های تاریکی به نزد آنها، مردمان کوریبان تبدیل به یکی از قدرت های کهکشان شدند.آنها با قدرت گرفتن جنگ بزرگ میان کهکشانی را آغاز کردند، اما با شکست مواجه شده و فرار کردند.,هوتا:, هوتیسی یا “جواهر مجلل” نام دیگر سیاره ی نال هوتا که به طور مختصر هوتا نامیده می شود است. برای خارجی ها زندگی در این سیاره مانند کابوس است. هوتا همچنین نام یک جریان زیر زمینی در این سیاره است که مرد سیاره در صورتی که فرزندانشان بدرفتاری کنند، آنها را درون آن می اندازند.,اورد مانتل :,سیاره ای با کوه های سربرافراشته به نام اوردمانتل، که دچار جنگ های مردمی است. در این سیاره جمهوری مشغول جنگ با پارتیزان هاییست که هم به نیروهای جمهوری و هم به مردم حمله می کنند.,بلساویس:,در نقاطی نامشخص از گذشته، سیاراتی وجود داشت که تحت امر امپراطوری قدرتمند “راکاتا” قرار داشتند.در آن زمان راکاتا مکان های خطرناک را برای زندانی کردن زندانی های خطرناک اختصاص می داد، یکی از آن ها که سیاره ای جنگلی بود و در اثر عصر یخبندان 5000 هزار سال قبل نابود شده بود بلساویس نام داشت.,کُووِش :,در طول تحقیقات دوران جنگ، جمهوری به سیاره ای به نام کووش رسید که از نظر جووی غیر قابل زندگی بود. پس از سالها تحقیق محققان جمهوری توانستن در سطح این سیاره عناصر شیمیایی مهمی را بیابند.که به آنها “هوت ونوم” می گفتند .,لّوم:,لوم سیاره ای یخی واقع در مکانی نامشخص است که منبعی سرشار از عنصر معدنی “آدگان” را داراست. با استفاده از این ماده می توان شمشیر های lightsabers را ساخت. البته اکنون تنها کریستال های سبز و آبی برای جدای ها باقی مانده.,ووس:,ووس سیاره ای در سیستم اوتار ریم است. این سیاره به دست “گورماک” ها و گروه کوچکی از “ووس” ها اداره می شود.این دو قوم از 3653 سال قبل در حال جنگ با یکدیگر بودند. جمهوری و امپراطوری کمی پس از معاهده ی کورسکانت این سیاره را پیدا کردند.,نارشادا:, نارشادا بزرگترین قمر نال هوتا است. نارشادا نیز همانند کورسکانت به شهر عمودی (دارای ساختمان های بلند) معروف است. اما بر خلاف کورسکانت، نارشادا پنجاهمین شهر آلوده و جرم خیز کهکشان است.,هووث:,هووث ششمین سیاره ی سیستم هووث است. این سیاره پوشیده از برف و یخ است. همچنین هووث رابطه ی نزدیکی با اوتار ریم دارد.این سیاره شهرت خود را مدیون پایگاه بازیابی نیرو های جمهوری که در این سیاره است. این سیاره در سال سوم پس از جنگ بزرگ، به دلیل جنگ بزرگ هووث توسط امپراطوری کشف شد.,منتظر حضوری با شکوه,بازی Star Wars the Old Republic به حق شایسته ی عنوان عظیم ترین بازی تاریخ است. این بازی با قرار دادن شما به عنوان یکی از میلیون ها اعضای سیستم کهکشانی، شما را وارد چالشی بسیار بزرگتر از آنچه تا کنون دیده اید می کند. ,جنگی به بزرگی کهکشان,جنگی به بزرگی کهکشان,
Star Wars the Old Republic نام عنوانی MMORPG است که توسط استدیوی خوشنام BioWare در حال توسعه می باشد. این بازی در سال 2008 برای عموم به نمایش درآمد، ودر همان زمان BioWare اعلاام کرد که این بازی مراحل توسعه ی خود را از سال 2006 آغاز کرده است. Star Wars جدید دارای جهانی بسایر عظیم می باشد، و همچنین در طول برگذاری نمایشگاه E3 2001 اعلام شد که بازی دارای بیش از 800 هزار خط دیالوگ ضبط شده است.( واین در حالی است که فلیم های این عنوان به طور میانگین دارای 100 خط دیالوگ بوده اند.) پس از پایان ساخت، SWTOR عظیم ترین عنوان ساخته شده ی تمام ادوار بازی های رایانه ای خواهد شد؛ و پس از آن تبدیل به معدنی غنی برای BioWare و EA برای تامین منابع مالی خواهد شد.