سیستم مورد نیاز برای بازی A Total War Saga: Troy اعلام شد
شرکت سِگا و استودیوی کریتیو اسمبلی مشخصات سیستم مورد نیاز برای بازی استراتژی A Total War Saga: Troy را اعلام کردند. داستان بازی تروا بر وقایع تاریخی سری جنگهای تروژان تمرکز دارد و شخصیتهای بزرگ اساطیری یونان نظیر آکیلیس و هکتور در آن حضور دارند، همچنین شما میتوانید از اسب مشهور تروژان برای نفوذ به دژ عظیم تروا استفاده کنید ، البته این تنها یکی از سه روش اصلی برای تسخیر این شهر اسطورهای است. بازی A Total War Saga: Troy پنجشبه 23 مردادماه (13 آگوست) برای پلتفرم رایانه شخصی منتشر خواهد شد. این بازی عنوان انحصاری فروشگاه Epic است و تا 24 ساعت بعد از انتشار خود رایگان خواهد بود.
حداقل سیستم مورد نیاز:
سیستم عامل: Windows 7/8.1/10 ،64 Bit
پردازنده: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz یا Intel Core i7-8550U
حافظه: 4 / 6 گیگابایت رم
گرافیک: Nvidia GeForce GTX 460 / AMD Radeon HD 5770 / Intel UHD Graphics 620, 1GB
فضای مورد نیاز: 26 گیگابایت
دایرکتاکس: 11
سیستم پیشنهادی:
سیستم عامل: Windows 7/8.1/10 ، 64 Bit
پردازنده: Intel Core i5-6600 / AMD Ryzen 5 2600X
حافظه: 8 گیگابایت رم
گرافیک: Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 270X , 2GB
دایرکتاکس: 11
فضای مورد نیاز: 26 گیگابایت
روز عرضه من تخمین میزنم یک 1/5 میلیون شایدم بیشتر اینو فری اد بکنن توی اپیک استور. پول این همه نسخه را میخاد بده اپیک. یعنی این فورتنایت از بس پول مفت برا اپیک آورده حاضرن بازی در این ابعاد را روز اول فری کنن. یعنی 50-60 میلیون دلار پول.
ولی خب حجم سنگینی از ترافیک سرازیر میشه تو استورشون که تبلیغ خوبی هست براشون.
[QUOTE=”Timeless One, post: 4812031, member: 7691″]
چرا بندازه ؟
کلا saga ها فلسفه ساختون اینه که بازی های کوچیکترن که بین نسخه های اصلی میان. معمولا هم روی یه ایونت یا جنگ تمرکز باید داشته باشن. و هدف هم تست و امتحان کردن چیزای مختلفه. ولی از نظر ابعاد و تکنیکی و گرافیکی ضعییف تر از نسخه های اصلی میشن. اینم همینه. روی انجین warhammer 2 ساخته میشه و بیشتر حالت تست داره برای امتحان مکانیزم و فرصت بیشتر ساخت warhammer 3 (بعد از three kingdoms). قیمتی هم که ۲۰ دلار ارزون ترن انتظار فروش زیادی هم ندارن. در نتیجه واسه ۱ میلیون نسخه هم با اپیک قرارداد بسته باشن (چون ۲۴ ساعت اول مجانیه) یه چیزی حدود ۴۰ میلیون دلار سود داشته واسه CA که برای یه عنوان saga و نه سری اصلی کافیه کامل. وگرنه مثلا three kingdoms تو یه هفته ۳ میلیون فروخت و هیچوقت همچین قرارداد هایی برای سری اصلی بسته نمیشه.
[/QUOTE]
منم دقیقا منظورم همینه.
سری ضعیفتر و داده انحصاری کنه و پولشم گرفته دیگه، از اونور بازار سری اصلی روی استیم هم از دست نمیده.
خدایی این اسمش انداختن نیست؟ :))
[QUOTE=”m.d.makan, post: 4812016, member: 7597″]
سگا هم خوب بلده چی بندازه به اپیک :))
[/QUOTE]
چرا بندازه ؟
کلا saga ها فلسفه ساختون اینه که بازی های کوچیکترن که بین نسخه های اصلی میان. معمولا هم روی یه ایونت یا جنگ تمرکز باید داشته باشن. و هدف هم تست و امتحان کردن چیزای مختلفه. ولی از نظر ابعاد و تکنیکی و گرافیکی ضعییف تر از نسخه های اصلی میشن. اینم همینه. روی انجین warhammer 2 ساخته میشه و بیشتر حالت تست داره برای امتحان مکانیزم و فرصت بیشتر ساخت warhammer 3 (بعد از three kingdoms). قیمتی هم که ۲۰ دلار ارزون ترن انتظار فروش زیادی هم ندارن. در نتیجه واسه ۱ میلیون نسخه هم با اپیک قرارداد بسته باشن (چون ۲۴ ساعت اول مجانیه) یه چیزی حدود ۴۰ میلیون دلار سود داشته واسه CA که برای یه عنوان saga و نه سری اصلی کافیه کامل. وگرنه مثلا three kingdoms تو یه هفته ۳ میلیون فروخت و هیچوقت همچین قرارداد هایی برای سری اصلی بسته نمیشه.
سگا هم خوب بلده چی بندازه به اپیک :))