اخبار تکنولوژی

بازی‌های محبوب PUBG Mobile و Call of Duty به سیستم عامل هواوی HarmonyOS آمدند

هواوی برای تحکیم سیستم عامل HarmonyOS و اکوسیستم جدید خود، از همان ابتدا با توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و کمپانی‌های مختلف وارد همکاری شده است که ثمره آن  به خوبی در قابلیت‌ها و موفقیت‌های هارمونی مشهود است. در تازه‌ترین اقدام هواوی، شاهد اضافه شدن بازی‌های محبوب PUBG Mobile و Call of Duty به فروشگاه نرم‌افزاری AppGallery هستیم.

پیش از این، توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌های محبوب دیگری نظیر Glory of the King از اکوسیستم جدید هواوی و سیستم عامل HarmonyOS استقبال کرده بودند و حالا بسیاری از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل در HarmonyOS Zone در دسترس کاربران است.

نسخه ویژه هارمونیِ بازی‌های یاد شده از هر نظر مشابه نسخه اصلی هستند و تفاوتی از نظر ترافیک اینترنت، حجم دانلود یا کیفیت گرافیکی ندارند. حتی برخی گیمرها خبر از سرعت لود بالاتر نسخه هارمونیِ بازی‌ها داده‌اند و به برتری‌های دیگری همچون عملکرد روان‌تر و کیفیت بهتر نیز اشاره کرده‌اند.

همچنین عملکرد قابلیت «پنجره شناور» در بازی‌ها بهبود یافته است و کاربران می‌توانند برنامه‌هایی مانند WeChat و سایر پیام‌رسان‌ها را در کنار پنجره‌ی بازی‌ها اجرا کنند.

سیستم عامل هواوی HarmonyOS 2.0 در همین مدت کوتاه توانسته است به شدت مورد توجه کاربران قرار بگیرد و با کسب محبوبیت بالا، توسعه‌دهندگان نیز می‌کوشند برنامه‌ها و بازی‌های بیشتری را در دسترس میلیون‌ها کاربر هارمونی قرار دهند که خود نوید آینده بسیار بهتری را می‌دهد.

سیستم عامل HarmonyOS ده‌ها نوآوری و قابلیت جدید دارد که اخیراً قابلیت تشخیص شارژرهای تقلبی مورد توجه کاربران و رسانه‌ها قرار گرفته است. این سیستم عامل تنها برای گوشی‌های موبایل طراحی نشده است و با بهره‌گیری از قابلیت یکپارچگی، بر روی طیف مختلفی از تجهیزات دیجیتال همچون ساعت‌های هوشمند، تبلت، تلویزیون هوشمند و… قابل اجرا خواهد بود.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا