اخبار تکنولوژی

معرفی کیس جدید گیمینگ GRIFFIN G2 گرین

یک اسمبل هیجان انگیز را تجربه کنید!

سلایق برخی گیمرها و حرفه ای ها به گونه ایست که کیس های با طراحی ساده، شیک و بدون پیچیدگی های ظاهری را در اولویت قرار می دهند. کیس جدید گرین GRIFFIN G2 با طراحی ساده و شیک، اسکلت مستحکم با طراحی مدرن و بهینه سازی شده در کنار کاور کناری شفاف از جنس Tempered Glass و نورپردازی جذاب ARGB میزبان شایسته ای برای سیستم های حرفه ای و مدرن گیمینگ خواهد بود.

متمایزتر از همیشه به نظر برسید!

طراحی ظاهری کیس گریفین G2 گرین بر پایه نمایش هر چه بیشتر قطعات رده بالا مجهز به نورپردازی RGB شکل گرفته است. شیشه حرارت دیده (Tempered Glass) دودی رنگ تعبیه شده در کاور کناری به همراه قابلیت نصب کارت گرافیک به صورت عمودی، شرایطی را فراهم کرده اند که سخت افزارهای مدرن و جذاب شما بیش از پیش خودنمایی کنند!

سامانه نورپردازی ARGB دارای ده ها جلوه جذاب

کیس GRIFFIN G2 به سامانه نورپردازی از نوع(ARGB (Addressable RGB) مجهز شده است. در این تکنیک جدید نورپردازی، به لطف سیگنال های کنترلی دیجیتال و قابلیت آدرس دهی و کنترل مجزا تک تک دیودهای نورانی، جلوه های نورپردازی به مراتب زیباتری را شاهد خواهید بود. علاوه بر این، کنترلر نورپردازی در نظر گرفته شده برای این کیس علاوه بر همراه داشتن چندین رنگ و جلوه نورپردازی، امکان همگام سازی (MB Sync) با اغلب مادربردهای مجهز به کانکتور ARGB از نوع (3Pin (5V  را نیز دارا می باشد. 

قابلیت نصب کارت گرافیک به صورت عمودی

امکان نصب کارت گرافیک به صورت عمودی در کیس های رده بالا و مجهز به کاور کناری شفاف یکی از جذاب ترین قابلیت هایی است که به خصوص گیمرها به آن به شدت علاقه مند هستند. کیس GRIFFIN G2 به واسطه کیت مخصوص Vertical VGA Mounting Kit  سازگار با این کیس، بدون افت کیفیت و کارایی، این قابلیت هیجان انگیز را برای گیمرها فراهم کرده است.

پتانسیل فوق العاده در پشتیبانی از انواع فن و خنک کننده های آبی

کیس GRIFFIN G2 همراه با یک فن فوق العاده کم صدا 120mm مجهز به نورپردازی ARGB در بخش پشتی کیس عرضه می شود. همچنین اسکلت مدرن این کیس به گونه ای طراحی شده تا قابلیت نصب حداکثر 8 عدد فن با سایز120/140mm  و خنک کننده های آبی (واترکولینگ) با ابعاد  120/140/240/280/360mmرا داشته باشد. در واقع تقریباً هیچ محدودیتی جهت نصب انواع مختلف فن و خنک کننده های آبی در این کیس وجود نخواهد داشت.

فضای داخلی گسترده با کمترین محدودیت در پشتیبانی از قطعات مدرن

پشتیبانی از مادربردهای با حداکثر ابعاد (“E-ATX (12″x13، کارت های گرافیک رده بالا با طول حداکثر 350mm و خنک کننده های بادی با ارتفاع 160mm باعث شده تا کاربران هیچ دغدغه ای بابت نصب قطعات مدرن و رده بالا در این کیس نداشته باشند. در واقع فضای داخلی بهینه سازی شده این کیس 7 اسلات میان رده، در برخی موارد با کیس های رده بالای Full-Tower شباهت دارد!

برای اطلاع از سایر خصوصیات و مشخصات فنی این کیس به صفحه اختصاصی این مدل در سایت رسمی گرین مراجعه کنید.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا