اخبار تکنولوژی

معرفی کیت فن جدید گرین مدل HURACAN FAN GFK120M-ARGB

با اضافه شدن چندین کیس مجهز به نورپردازی ARGB به سبد محصولات گرین، جای خالی کیت های فن سازگار با این اکوسیستم نورپردازی حس می شد. از طرفی بسیاری از کاربران نیز علاقه مند هستند تا کیس های حرفه ای خود را به نورپردازی ARGB مجهز کنند. با کیت فن گرین مدل HURACAN FAN GFK120M-ARGB که شامل 3 عدد فن 1500RPM و هاب 9 کاناله مرکزی مجهز به کنترل از راه دور می باشد، علاوه بر ارتقاء تهویه سیستم، به واسطه نورپردازی خیره کننده ARGB، جذابیت های سیستم حرفه ای خود را نیز دو چندان کنید!

از سمفونی رنگ ها لذت ببرید

فن های کیت HURACAN FAN GFK120M-ARGB گرین به واسطه 20 عدد  RGB LED 5050فوق العاده درخشان که در دو بخش مرکزی و رینگ دور فریم تعبیه شده اند آماده اند تا با ده ها جلوه نورپردازی چشم نواز شما را به یک سمفونی هیجان انگیز از رنگ ها دعوت کنند.

کیفیت ساخت مثال زدنی

فریم و تیغه فن های این کیت از پلاستیک ABS با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده است. طراحی قالب بسیار دقیق در کنار تزریق پلاستیک به مدرن ترین روش های حال حاضر سبب شده تا توزیع وزن متریال در تمامی بخش های فریم و تیغه ها به صورت یکسان صورت گیرد. همین امر در تولید انبوه بالانس بودن و لرزش بسیار پایین این سری از فن ها را تضمین می کند.

پدهای لرزش گیر سیلیکونی

تمامی محل های تماس فن های کیت HURACAN FAN GFK120M-ARGB گرین با کیس به پدهای سیلیکونی مجهز شده اند. این پدهای فوق العاده انعطاف پذیر و نرم، با خنثی کردن حتی کوچک ترین لرزش ها مانع از ایجاد هرگونه سر و صدای احتمالی خواهند شد.

یاتاقان فن با تکنولوژی Rifle Bearing

هسته فن با تکنولوژی جدید Rifle Bearing نسل جدید و اصلاح شده یاتاقان Sleeve Bearing محسوب می شود. در این نوع هسته ها، یاتاقان دارای شیارهایی مارپیچ گونه است و همین امر سبب می شوند تا پمپاژ مایع روان کننده به بخش های بالاتر شفت نیز تضمین شود. در واقع فن های با این تکنولوژی، محدودیت های فن های Sleeve Bearing در نصب در زاویه افقی را ندارند و علیرغم نویز صوتی بسیار پایین، عمری شبیه به فن های با یاتاقان از نوع  ball bearing دارند.

طراحی منحصر به فرد تیغه فن

فن های این کیت به پره مجهز به 9 تیغه با طراحی منحصر به فرد مجهز شده اند. طراحی خاص این تیغه سبب شده تا تلاطم جریان هوا به حداقل مقدار ممکن برسد. در نتیجه علیرغم جریان هوا قابل توجه (حداکثر 65CFM) نویز صوتی این فن ها بسیار پایین بوده و از این حیث کیت فن HURACAN FAN GFK120M-ARGB در زمره فن های بسیار کم صدا طبقه بندی می شود.

نورپردازی ARGB دارای ده ها جلوه جذاب

این کیت فن، به هاب مرکزی نورپردازی از نوع (ARGB (Addressable RGB با قابلیت کنترل از راه دور (IR) مجهز شده است. در این تکنیک جدید نورپردازی، به لطف سیگنال های کنترلی دیجیتال و قابلیت آدرس دهی و کنترل مجزا تک تک دیودهای نورانی، جلوه های نورپردازی به مراتب زیباتری را شاهد خواهید بود. همچنین این هاب علاوه بر همراه داشتن ده ها رنگ و جلوه نورپردازی (با قابلیت تنظیم سرعت) امکان همگام سازی (MB Sync) نورپردازی و سرعت چرخش فن ها (PWM) با اغلب مادربردهای مجهز به کانکتور ARGB از نوع (3Pin (5V و سوکت 4Pin PWM را نیز دارا می باشد.

برای اطلاع از سایر خصوصیات و مشخصات فنی این کیت به صفحه اختصاصی این مدل در سایت رسمی گرین مراجعه کنید.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا