اخبار بازیاخبار سینما و تلویزیونپلی استیشن 4

فیلم Ghost of Tsushima توسط کارگردان جان ویک ساخته خواهد شد

پس از معرفی سریال The Last of Us، شرکت Sony اعلام کرده که با همکاری 87Eleven Entertainment فیلم سینمایی Ghost of Tsushima را نیز تولید خواهد کرد.

بازی Ghost of Tsushima

به گزارش ددلاین، آقای Chad Stahelski (کارگردان جان ویک) وظیفه کارگردانی این پروژه را بر عهده خواهد داشت. در همین حال، Peter Kang از طرف استودیوی Sucker Punch و همچنین Alex Young و Jason Spitz از طرف شرکت 87Eleven Entertainment به عنوان تهیه‌کننده بر روی پروژه کار خواهند کرد.

گفته شده که این فیلم داستان بازی Ghost of Tsushima را اقتباس خواهد کرد. داستان بازی سفر جین ساکای، یکی از آخرین سامورایی‌های باقی مانده در جزیره سوشیما را دنبال می‌کند. او که از هجوم مغول‌ها جان سالم بدر برده، سعی دارد تا با کنار گذاشتن سنت‌های دیرین به هر قیمتی که شده سرزمین خود را آزاد سازد.

آقای اسد قزلباش، رئیس PlayStation Productions در مورد ساخت این فیلم گفته: “بابت همکاری با چَد (کارگردان فیلم) و 87Eleven Entertainment برای به تصویر کشیدن داستان جین ساکای هیجان‌زده‌ایم. ما عاشق همکاری کردن با افراد خلاقی مانند چَد هستیم، کسی که برای بازی ما شور و شوق زیادی دارد. او به ما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانیم یک اقتباس غنی خلق کنیم که طرفداران و مخاطبان جدید را هیجان‌زده خواهد کرد.”

در حال حاضر مشخص نیست که روند تولید این فیلم در چه مرحله‌ای قرار دارد. همچنین فعلا تاریخ انتشار و یا شروع فیلم‌برداری تأیید نشده است. آقای Chad Stahelski در همین حال بر روی جان ویک 4 که در سال 2022 عرضه می‌شود، مشغول کار است.

در این گزارش همچنین تأیید شد که فروش بازی گوست او سوشیما به 6.5 میلیون نسخه رسیده است. این عنوان که ابتدا در جولای 2020 برای پلی استیشن 4 منتشر شد، موفق شده بود تا به سریع‌ترین فروش را در میان IPهای جدید سونی در نسل هشتم تجربه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا