گزارش Guerrilla Games از کنسول PS4 و 3 گیگ رم استفاده شده در Killzone: Shadow Fall
با وارد شدن به نسل جدید کنسولها، خبرها جدید بار دیگر پیرامون قدرت این پلتفرمها به گوش میرسد. چندی پیش استودیو Guerrilla Games که در کنفرانس Playstation 4 به نمایش دموی بازی جدید خود یعنی Killzone: Shadow Fall دست زد، امروز در خبری جدید اذعان کرد این بازی فقط 3 گیگ از رم دستگاه 8 گیگی کنسول PS4 استفاده نموده است.
استودیو GG در ادامه سخنان خود افزود شخصیتهای بازی دارای 40,000 هزار polygons میباشند که این تعداد نسبت به Killzone 3 چیزی حدود 4 برابر است. این بازی همچنین شامل 8200 اشیاء فیزیکی، 120 نوع صدا و 940 شخص و از 60 هوش مصنوعی برای شخصیتها بهره برده است.
این استودیو در ادامه گزارش خود پیرامون کنسول PS4 میافزارید؛ دستگاه برای برنامه نویسی بسیار آسان میباشد و GPU ان نیز بسیار سریع است و سرعت GDRR5 آن فوقالعاده است.
کیفیت 1080 و فریم 30FPS بدون افت، یکی دستآورد بسیار عالی است که ما برای ایجاد این دمو بدست آوردیم.
چیزهایی که استودیو GG از PS4 آموخت و فهمید.