هیلو 4 جان تازه ای به مولتی پلیر هیلو وارد می کند
وارد سال 2012 شدیم و این یک معنی دارد: هیلو 4 امسال منتشر می شود. مجله OXM با کارگردان جدید سری هیلو، آقای Frank O'Connor مصاحبه ای انجام داده که اشارات تازه ای در آن به چشم می خورد. در زیر خلاصه ای از اشارات مهمی که اوکانر کرده را می خوانید:
Halo: CE Anniversary تا چه حدی تمرکز 343 را از هیلو 4 برداشت؟
"از 200 و خورده ای افراد که در استودیو ما هستند، حدود 200 نفر کاملا بر روی هیلو 4 کار می کنند."
آیا باز هم Certain Affinity، استودیویی که توسط Max Hoberman طراح ارشد مولتی پلیر هیلو 2 تاسیس شد، با 343 همکاری می کند؟
"Certain Affinity قطعا دوباره با ما کار خواهد کرد. آنها عضوی از خانواده ما هستند."
هیلو 4 چقدر با هیلوهای بانجی متفاوت است؟
"هسته اصلی که هیلو 4 را عالی می کند، ساخت گیم پلی و دنیایی است که بانجی خیلی وقت پیش در Halo: CE ریشه اش را گذاشته بود."
چه تغییراتی از همه بیشتر مشخص خواهند بود؟
"الان وقتش است که ما به معنای واقعی کاری جدید و تازه انجام بدهیم و جان دوباره ای به بازی تزریق کنیم… حداقل در مولتی پلیر."
کسانی که تا به حال هیلو بازی نکرده اند چقدر از لحاظ داستانی سردرگم می شوند؟
"اگر هیلو 4 اولین هیلویی است که می خواهید بازی کنید…. مشکلی نداره! اصلا نگرانش نباشید."