مصاحبه ی Chris Rhinehart درباره ی بازی Prey 2
در نمایشگاه Eurogamer EXPO فرصتی بررای خبرنگار سایت Rock,Paper Shotgun دست داد تا با آقای Chris Rhinehart رییس استدیوی Human Head project خالق عنوان Prey گفت و گویی انجام دهد، که در ادامه آن را خواهید خواند.
در داستان بازی Prey 2 شما در نقش مارشال آمریکایی Killian Samuels قرار دارید. او پس از اتفاقاتی تبدیل به یک جایزه بگیر در دنیای بیگانگان می شود. در بازی Prey 2 شما در انتخابتان در دنیای بیگانگان آزادی زیادی دارید، در نمایشگاه Eurogamer EXPO بخش از بازی را مشاهده کردیم.شاهد یک مرحله ی پر افت و خیز و هیجان انگیز شدیم.در بیش از یک چهارم مرحله ما در حال نبرد و تعقیب و گریز بودیم.در آخر مرحله نیز ما آزاد بودیم تا هدف را بکشیم یا با او وارد معامله شده و آزادش کنیم. همچنین ما در این بازی شاهد درگیری های خیابانی Killian و نیز خرید کردن های وی بودیم.
ما در این مصاحبه ی بردیم که تاریخ عرضه هر سه نسخه یکسان است.
خب پس از این مقدمه به سراغ مصاحبه می رویم:
RPS: بر گردیم به Prey 1، بیاید کمی از Tommy صحبت کنیم. ما در طرح های Prey 2 تصویری از اون دیدیم، آیا در این بازی ملاقاتی ما بین Killian و Tommy اتفاق میافته؟آیا احتمال داره که ما Tommy رو در این بازی ببینیم؟ میشه کمی دربارش بگید؟
رینهارت: میتونم بهتون بگم که شما قطعاً تامی رو در بازی خواهید دید. این فقط یه تیکه از بازی نیست. شما اون رو ملاقات می کنید، در مراحلی بهش بر می خوریداون یه شخصیت مهم و جدایی ناپذیر از بازی هستش. بخشی از داستان که شامل چگونگی ملاقت هست هنوز پوشیدست.
RPS: آیا تامی و کیلیان در بازی با هم همکارند؟
رینهارت: نمیتونم بگم که آیا اونا در کنار هم می جنگند یا نه. اما تامی بخش مهمی از داستانه.
RPS: آیا داستان چند شاخه هست؟
رینهارت: این بازی یه بازی خطیه، ما یه خط داستانی داریم که روایطش می کنیم و قصد نداریم انشعاباتی براش داشته باشیم.