اخبار بازی
مدیر اجرایی مایکروسافت تصور میکند عرضه یک عنوان پلتفرمر از Rare عالی خواهد بود
بر طبق گفته های آقای Phil Spencer، ایده ساخت یک عنوان پلتفرمر جدید توسط Rare "عالی خواهد بود."
آقای Spencer، طی مکالمه ای در توییتر، صحبت هایی در مورد سبک پلتفرمر انجام داده و به بازی در دست ساخت توسط Press Play با نام Max: The Curse of the Brotherhood برای کنسول های Xbox 360 و Xbox One، و سری Banjo که برای مدتی طولانیست که در خواب به سر میبرد و نسخه جدیدی از آن منتشر نشده، اشاره کرده است.
Simon Woodroffe از استدیو Rare، در مصاحبه ای با CVG در ماه آگست گفته بود: "Rare علاقه خود را به احیای Banjo بیان کرده است. ما ایده هایی برای IP بسیار قدیمی Rare داریم که باید درباه اش بشنوید تا غافلگیر شوید. تقریبا علاقه زیادی به انجام این کار ]ساخت دنباله[ برای Banjo و همچنین Viva Pinata و Conker وجود دارد. Banjo از درون، خیلی محبوب و مشهور است و افراد زیادی خواستار تجربه آن هستند.
Microsoft کار ساخت نسخه ای جدید از Killer Instinct را که نسخه اولش توسط Rare ساخته شده بود، به Double Helix Games محول کرده است. حال اگر بخواهیم نگاهی گذرا و مختصر به تاریخچه Rare بیندازیم، باید اینگونه شروع کنیم که سازندهXbox One که مایکروسافت باشد، استدیو Rare را در سال 2002 با توجه به اینکه Rare در آن زمان در حال ساخت Grabbed by the Ghoulies و یک نسخه Remake از Conker's Bad Fur Day برای کنسولXbox بود، خریداری کرد. در ادامه نیز، Rare در عرضه کنسول Xbox 360 موثر و کارآمد بوده و پشت عنواینی همچون Kameo و Perfect Dark Zero نیز بوده است.
تصاویری از Viva Pinata:
تصاویری از Conker: Live & Reloaded:
تصاویری از Kameo: Elements of Power: