دیوید کیج:صنعت بازی سازی باید از بچه بودن فاصله بگیرد
آقای David Cage ریاست شرکت Quantic Dream در مورد مخالفت های خود با جامعه بازی سازان بسیار رو راست صحبت می کند. وی پیشتر در مورد این مساله که تنها راه زنده ماندن صنعت گیم رو آوردن به خلاقیت است، اظهاراتی داشته است. وی در جریان نمایشگاه Gamescom این بار نارضایتی خود را از بی میلی صنعت گیم برای عبور از مرز های جدید و پشت سر گذاشتن روال مرسوم بازی ها، عنوان کرده است. او در صحبت هایش عنوان کرده است: "من تصور می کنم که ما باید شهامت بیشتری به خرج بدهیم و قدرت پذیرش ریسک را داشته باشیم چون چیزی که در شرایط فعلی این صنعت نیازمند آن است، همین نکته می باشد. منظورم این است که چقدر می توانیم عناوین شوتر اول شخص عرضه کنیم؟ چه قدر می خواهیم هیولا ها و موجودات بیگانه و زامبی ها را در بازی ها بکشیم؟" وی در ادامه می گوید: "من اغلب تصور می کنم که صنعت بازی ها از سندروم پیتر پن رنج می برد، حقیقت این جاست که ما نمی خواهیم که بزرگ شویم و هم چنان می خواهیم بچه باقی بمانیم. به نظرم زمانی فرا خواهد رسید که این صنعت نیاز به رسیدن به سطحی از بلوغ داشته باشد و به عقیده من اکنون این زمان فرا رسیده است."