ایجاد تغییرات در سیستم مبارزات بازی Persona 3 طی مراحل ساخت + ویدیو
شش سال از زمانی که شرکت Atlus بازی Persona 3 را برای کنسول PS2 منتشر کرد میگذرد.
عنوانی که باعث افزایش چشمگیر محبوبیت بازی در ژاپن و کشورهای غربی شد.
چندی پیش آقای Hashino Katsura (کارگردان سری) ویدیو و توضیحاتی در رابطه با شکل و شمایل ابتدایی بازی (Persona 3) را منتشر کرد.
طبق گفتههای آقای Hashino یکی از بزرگترین مسایل در مراحل ساخت بازی "تغییر قوانین" (نسبت به عناوین پیشین) بود و سیستم مبارزات بازی یکی از این تغییرات بزرگ را شامل میشد.
در پایین (ویدیو اول) شاهد سیستم مبارزات بازی در مراحل ابتدایی ساخت هستید. مبارزات بازی به صورت مستقیم، یکپارچه و بدون انتقال به قسمتی دیگر پیگیری میشوند.
بخاطر مشکلات کمبود حافظه (بر روی کنسول PS2) تیم ساخت تصمیم گرفت که سیستم مبارزات بازی را بیشتر به سمت عناوین قبلی سری نزدیک کند (ویدیو دوم) تا استفاده از حافظه سیستم راحتتر شود.
آقای Hashino توضیح میدهد که این ویدیو (ویدیو دوم) نزدیکتر به سیستم مبارزات نسخه نهایی بازی است همچنین آقای Hashino اشاره میکند که تغییرات این چنینی در مراحل ساخت بازیهای آنها بسیار زیاد بوده است.
حال باید دید که سیستم مبارزات ابتدایی و همزمان بازی Persona 3 در بازی Persona 5 بکار گرفته میشود یا نه.