اخبار بازی

یوکو تارو، کارگردان سری NieR از بازی جدید خود می‌گوید

اخیرا یوکو تارو، کارگردان بازی NieR Automata در خصوص بازی جدیدی که مشغول توسعه آن است صحبت‌هایی را ارائه داده. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Yoko Taro

یوکو تارو و یاسوکه سایتو (تهیه‌کننده NieR Automata) ساعاتی پیش در یک برنامه لایواستریم که به‌مناسب عرضه بازی NieR Replicant برگزار شده بود، حضور داشتند. تارو تأیید کرد که یک بازی جدید را با همکاری شرکت Square Enix در دست ساخت دارد و خود به عنوان کارگردان بر روی آن کار می‌کند. همچنین یاسوکه سایتو تهیه‌کننده این پروژه است.

با اینکه هنوز جزئیات دقیقی را از این بازی نمی‌دانیم، اما در برنامه لایواستریم یوکو تارو کمی در مورد آن صحبت کرد. او گفت که بازی جدید به عناوین مستقل شباهت خواهد داشت و به‌صورت دیجیتالی عرضه می‌شود. هر چند او این احتمال را داد که ممکن است یک نسخه فیزیکی ویژه نیز برای بازی تولید شود.

به گفته یوکو تارو، توضیح دادن این بازی کمی سخت است: “این عنوان تاحدودی یک بازی غیر معمول است. من بازی مرموزی را خلق کرده‌ام که نمی‌دانم چگونه آن را توضیح دهم و برای فروش آن بازاریابی کنم.”

با این وجود، یاسوکه سایتو ذکر کرد که اعضای تیم معتقدند این بازی قطعا فروش بسیار خوبی خواهد داشت. او اضافه کرد که بازی در حین نوستالژیک بودن، حس تازه‌ای دارد. یوکو تارو می‌گوید که شخصا از تجربه این عنوان غیر عادی لذت می‌برد و می‌خواهد مردم نیز آن را بازی کنند، اما اصلا نمی‌داند که چگونه مخاطبان را به انجام این کار مجاب کند.

در ادامه نیز گفته شد که ممکن است در چند روز آینده اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود. در همین حال، بازی NieR Replicant که یک بازنگری از نسخه اول سری محسوب می‌شود، به‌زودی در تاریخ 22 آپریل (پنجشنبه 2 اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا