اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

آزمایش نسخه وب Project xCloud از امروز آغاز شده است

مایکروسافت با انتشار پستی در Xbox Wire اعلام کرده است که امروز، نسخه بتای xCloud بر روی پلتفرم‌های iOS و PC برای برخی از مشترکین Xbox Game Pass Ultimate عرضه شده است.

Project xCloud

مایکروسافت در نظر دارد تا با این حرکت، سرویس xCloud را بر روی دستگاه‌های iOS از طریق مرورگر Safari و PCهای رده پایین از طریق Microsoft Edge و Chrome بیاورد. همچنین مایکروسافت می‌خواهد که قوانین انحصارطلبانه اپل را دور بزند تا دارندگان محصولات اپل از xCloud استفاده کنند. فعلا فقط تعداد کمی از مشترکین سرویس Xbox Game Pass که دعوتنامه دریافت کرده‌اند می‌توانند این نسخه را امتحان کنند.

فیل اسپنسر پس از انتشار این خبر در جواب یکی از کاربران توییتر تایید کرده است که به زودی شاهد اضافه‌شدن بازی‎‌های رایانه‌های شخصی به xCloud خواهیم بود. او در یک توییت دیگر اشاره کرده است که این سرویس را بر روی کنسول‌های ایکس باکس هم خواهد آورد.  همچنین طبق گزارشات مختلف استریم Full HD در مرحله تست داخلی مایکروسافت قرار دارد و به زودی شاهد ارتقا سرورهای ابری xCloud از کنسول ایکس باکس وان به کنسول ایکس باکس سریز اکس خواهیم بود.

در حال حاضر برای تجربه‌ی xCloud شما باید اشتراک سرویس Xbox Game Pass Ultimate خریداری کنید و یک دستگاه اندروید در اختیار داشته باشید. نسخه وب مخصوص iOS و رایانه‌های شخصی پس از چند مرحله آزمایش به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا