مایکروسافت در حال بررسی اشتراک‌های جدید برای سرویس Game Pass است

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در حال بررسی اشتراک‌های جدید برای سرویس Game Pass است. به گفته‌ی Windows Central، این اشتراک‌های جدید شامل سرویس ابری و احتمالاً بازگشت گزینه اشتراک خانوادگی است.

مایکروسافت در حال بررسی یک اشتراک Game Pass است که فقط مخصوص استریم بازی‌ها برای سرویس ابری است. ویژگی این اشتراک این است که نسبتاً ارزان و در دسترس باشد زیرا کاربران نیازی به داشتن کنسول ایکس باکس ندارند. ادعا می‌شود که مشترکین می‌توانند بازی‌های دیجیتالی را نیز خریداری کنند، که با برنامه مایکروسافت برای استریم عناوین خود از طریق Xbox Cloud Gaming مطابقت دارد.

همچنین Windows Central ادعا کرده است که مایکروسافت به صورت آزمایشی اشتراک Xbox Game Pass Friends and Family Plan را می‌تواند به شکلی متفاوت بازگرداند. آزمایش اولیه اشتراک خانوادگی که به پنج نفر اجازه می‌داد به یک اشتراک با قیمت 24.99 دلار دسترسی داشته باشند، بین تابستان‌های 2022 تا 2023 در هشت کشور انجام شد. طبق گزارش‌ها، ناشران قیمت 24.99 دلاری برای این اشتراک را بسیار سخاوتمندانه می‌دانند.

در آخر Windows Central ادعا کرده است که در حالی که مایکروسافت قبلاً گفته بود در حال بررسی امکان ارائه دسترسی به Game Pass در ازای مشاهده تبلیغات است، این شرکت در حال حاضر روی یک اشتراک مبتنی بر تبلیغات فکر نمی‌کند.

 

خروج از نسخه موبایل