رئیس استودیوی بازی‌سازی Xbox می‌گوید رویکرد چند پلتفرمی برای بازیکنان و توسعه دهندگان خوب است

رئیس استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس، Craig Duncan، استراتژی چند پلتفرمی مایکروسافت را یک رویکرد برد-برد برای بازیکنان و توسعه‌دهندگان نامیده است. چندین بازی انحصاری Xbox برای PS5 و Switch در سال گذشته منتشر شده است، از جمله Sea of ​​Thieves، بازی ای که دانکن در نقش قبلی خود به عنوان رئیس Rare، بر آن نظارت داشت.

در طی آخرین پادکست رسمی ایکس باکس، از او در مورد استراتژی چند پلتفرمی مایکروسافت پرسیده شد.

دانکن گفت: بله، فکر می‌کنم برای گیمرها خوب است، فکر می‌کنم برای استودیوهای ما نیز خوب است. استودیوهای ما بازی‌های شگفت‌انگیزی می‌سازند و ما می‌خواهیم به آن بازی‌ها این شانس را بدهیم که به گسترده‌ترین مخاطبان ممکن دست پیدا کنند. فکر می‌کنم این برای گیمرها خوب است، خوب است که بازی‌های ما برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه شوند. هرکسی که یک بازی می‌سازد می‌خواهد تا حد امکان در دسترس بازیکنان بیشتری باشد، بنابراین من دوست دارم که بتوانیم این فرصت را بدهیم.

 

خروج از نسخه موبایل