اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

تعداد مشترکان سرویس Xbox Game Pass به 15 میلیون نفر رسید

طبق اعلام مایکروسافت، سرویس Xbox Game Pass همچنان روند رشد پر سرعت و قوی خود را ادامه می‌دهد چرا که مشترکان این سرویس به 15 میلیون نفر رسیده‌اند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

سرویس Xbox Game Pass

ساعاتی پیش بود که شرکت Microsoft با انتشار خبر تصاحب کمپانی مادر Bethesda (زنیمکس مدیا) اهالی صنعت گیم و طرفدارانش را در بهت فرو برد. در همین حال، مایکروسافت در بیانیه خود به تعداد مشترکان حال حاضر سرویس ایکس باکس گیم پس نیز اشاره کرده که ممکن است در هیاهوی این خرید بزرگ، از چشم برخی به‌دور بماند.

طبق جدید ترین آمار، این سرویس در کمتر از 6 ماه با رشد 50 درصدی مواجه شده‌است. در حالی که تا آپریل امسال مشترکان گیم پس به 10 میلیون نفر رسیده بودند، حال این عدد در کمتر از 6 ماه به 15 میلیون نفر افزایش یافته که رقم بزرگ و قابل توجهی به‌شمار می‌رود. به عبارت دیگر، در طی کمتر از 6 ماه، 5 میلیون کاربر جدید به سمت سرویس گیم پس جذب شده‌اند.

این اعداد ارقام به‌خصوص در آستانه عرضه کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت از اهمیت زیادی برخوردارند. با اضافه شدن IPهای محبوبی مثل Fallout ،DOOM و The Elder Scrolls به مجموعه مایکروسافت، مسلما ارزش این سرویس نیز بیشتر از همیشه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا