اخبار بازی

شایعه: سرویس Game Pass در راه نینتندو سوییچ

سرویس Game Pass

به گزارش خبرگزاری Direct-Feed Games که ید طویلی در زمینه لو دادن اخبار مربوط به «شرکت نینتندو» دارد، شرکت مایکروسافت و نینتندو درحال آماده سازی شرایط برای یک همکاری بزرگ در آینده بسیار نزدیک هستند. بنابر این، نه تنها یک سری از عناوین این کمپانی به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کنند، بلکه مایکروسافت برنامه دارد سرویس Game Pass را به طور کامل در دسترس دارندگان این کنسول قرار دهد!

بر اساس این گزارش، مایکروسافت به دنبال پورت برخی از عناوین روی نینتندو سوییچ است. این سبک از همکاری بین دو شرکت چیز عجیبی نیست چرا که پیش‌تر مایکروسافت برخی از شخصیت‌های انحصاری خود را در اختیار نینتندو قرار داد تا در عناوین این شرکت حضور پیدا کنند و عناوینی همچون ماینکرفت را نیز برای کنسول نینتندو منتشر کرد. کما این که هنوز برخی از استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت مثل استودیو Ninja Theoryو Obsidian در حال ساخت و عرضه عناوین برای سوییچ و سایر پلتفرم‌ها هستند.

یکی از آثاری که در این گزارش از نام آن برای عرضه روی کنسول دیگر یاد شد، بازی Ori and The Blind Forest است که از بهترین عناوین ایکس باکس وان به حساب می‌آید. علاوه بر مورد قبل، در خبر قید شده Microsoft به دنبال راهی برای عرضه پروژه مخصوص استریم xCloud برای سوییچ است تا از این راه بتوان تمامی عناوین ایکس باکس وان را روی سوییچ بازی  کرد.

وب سایت گیم اینفورمر نیز به این شایعه دامن زد و بر اساس گفته‌های آن‌ها، رونمایی از سرویس Game Pass برای سوییچ امسال صورت می‌گیرد. رویای انجام عناوین بزرگ سایر کنسول‌ها روی سوییچ مدت‌ها پیش از طریق استریم کردن این آثار محقق شده است و هم اکنون، عناوینی همچون Assassin’s Creed: Odyssey و Resident Evil 7 روی این کنسول قابل بازی هستند.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا