اخبار بازی

سرویس Xbox Game Pass چهار بازی جدید به پلتفرم های Xbox One و PC اضافه می کند

مایکروسافت بازی های تعیین شده Xbox Game Pass که برای PC و نسخه کنسول این سرویس در اواسط ژانویه عرضه می شوند را معرفی کرد. این عناوین شامل دو بازی دیگر برای Xbox One، یک بازی برای PC و یک بازی Cross-platform است. طبق معمول، آنهایی که عضو سرویس Game Pass Ultimate هستند به هر دو Library (پلتفرم) دسترسی دارند.

بر روی کنسول، کسانی که عضو این سرویس هستند می توانند بازی های Frostpunk و Sword Art Online: Fatal Bullet را در 9 ژانویه و بازی Tekken 7 را در 16 ژانویه دریافت کنند. بازی Frostpunk همچنین برای PC در حالت “عرضه به زودی” (Coming Soon) قرار گرفته است، که عرضه اش احتمالا با نسخه کنسولی آن همزمان می باشد. افرادی که عضو Game Pass برای PC هستند، بازی FTL: Faster Than Light را هم دریافت می کنند.

شرکت مایکروسافت اخیرا در یک عرضه غافلگیر کننده، بازی GTA 5 را بر روی Game Pass برای Xbox One منتشر کرد. علاوه بر این، افرادی که عضو این سرویس هستند، می توانند از تخفیف های داده شده برای DLC های این بازی بهره ببرند.

سرویس Game Pass به عنوان دو سرویس اشتراک جداگانه عمل می کند، یکی برای کنسول Xbox One و دیگری برای پلتفرم PC، که هر کدام Library (لیست عناوین) جداگانه خود را دارند. با اشتراک در Game Pass Ultimate می توانید به هر دو دسترسی داشته باشید، این سرویس شامل Xbox Live Gold نیز می باشد.

بازی های سرویس Xbox Game Pass در ماه ژانویه:

  • Frostpunk (PC/Xbox One)
  • Sword Art: Fatal Bullet (Xbox One)
  • FTL: Faster Than Light (PC)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا