اخبار بازی

آقای J Allard یکی از بنیانگذاران ایکس باکس به آمازون پیوست

آقای J Allard، یکی از بنیانگذاران ایکس باکس، به عنوان نایب رئیس خدمات و تجهیزات به آمازون پیوست. این بخشی از کسب و کار آمازون است که مسئول دستیار صوتی الکسا و دستگاه‌های اکو، Ring، Kindle ،Fire TV و سرویس بازی ابری Luna و دیگر محصولات و ابتکارات آمازون است.

آمازون به GeekWire گفت که Allard به مدیر ارشد تولید سابق مایکروسافت، Panos Panay، که سال گذشته به آمازون پیوست تا تیم دستگاه‌ها و خدمات آن را رهبری کند، گزارش می‌دهد. Allard همچنین به The Verge گفت که خیلی زود است که چیزی برای گفتن داشته باشیم در مورد آنچه که او فراتر از ایده‌های جدید روی آن کار خواهد کرد.

او به عرضه‌ی بیش از 40 محصول در مایکروسافت کمک کرد، جایی که از سال 1991 تا 2010 در آنجا کار می‌کرد. او به‌عنوان مدیر ارشد تجربه و مدیر ارشد فناوری بخش سرگرمی و دستگاه‌های شرکت مایکروسافت از جمله محصولات ایکس‌باکس، ایکس‌باکس لایو، ایکس‌باکس لایو آرکید و ایکس‌باکس 360 را تأسیس و روانه‌ی بازار کرد.

Allard قبل از نظارت بر ورود مایکروسافت به صنعت بازی‌های ویدیویی، یکی از چهره‌های کلیدی مایکروسافت برای ورود به عصر اینترنت نیز بود.  Allard پس از ترک مایکروسافت بیشتر وقت خود را صرف اجرای Project 529 کرد، شرکتی که او برای کمک به مبارزه با سرقت دوچرخه و ترویج دوچرخه سواری تأسیس کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا