اخبار بازی

کمپانی مادر سازنده بازی What Remains of Edith Finch به دنبال جلوگیری از ورشکستگی

بازی What Remains of Edith Finch

به نظر می‌رسد شرکت Annapurna Pictures، کمپانی مادر استودیو سازنده بازی What Remains of Edith Finch پس از هشت سال فعالیت، با مشکلاتی مواجه شده و به دنبال جلوگیری از ورشکستگی و محافظت از خود است.

به گزارش نشریه هالیوود ریپورتر، بخش فیلم این کمپانی از عملکرد ضعیف آثارش در باکس‌آفیس رنج می‌برد و به همین دلیل نیازمند مذاکراتی برای ایجاد تغییرات در ساختار قراردادهای‌شان با بانک و موسسات مالی هستند. به گفته سخنگوی Annapurna، صاحبان این شرکت در موضع پشتیبانی تمام و کمال از شرکت باقی مانده و خود را وقف آینده شرکت کرده‌اند.

بخش گیم این کمپانی، استودیو Annapurna Interactive بوده که ساخت بازی‌های تحسین شده‌ای نظیر Donut County و What Remains of Edith Finch را در کارنامه دارد. در حال حاضر مشخص نیست این وضعیت چه تاثیری روی توسعه‌دهنده نام‌برده خواهد داشت با این حال سازنده بازی What Remains of Edith Finch با ارسال پستی در توییتر مدعی شد که وضعیت آن‌ها مشکلی نداشته و خوب است.

شرکت Annapurna Pictures در سال 2011 توسط مگان الیسون (Megan Ellison)، دختر لری الیسون که یکی از موسسین شرکت اوراکل است تاسیس شد. پس از انتشار گزارش هالیوود ریپورتر، مگان الیسون با ارسال یادداشتی خطاب به کارمندانش توشت:

بازنگری و ایجاد تغییرات در ساختار قراردادها با موسسه‌‎های مالی امری رایج محسوب می‌‎شود. اما حقیقت این است که ما در ادامه راه خود به سمت موفقیت قرار داریم. همواره ممکن است شایعات و اطلاعات نادرستی در رسانه‌ها منتشر شود اما هیچ کدام از آن‌ها اهمیتی ندارد. چیزی که برای من اهمیت دارد احساس امنیت شما و حفاظت از فرهنگ و مخاطبین ویژه Annapurna است.

من به محصولی که تولید می‌کنیم باور دارم و قصد هم نداریم به این زودی‌ها فعالیت خود را متوقف کنیم. ما پروژه‌های بسیار مهیجی برای آینده داریم و من نیز شکی ندارم که تمامی کارهای ما به نمایش جایگاه قدرتمند و منحصر به فرد Annapurna در صنعت ادامه خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا