اخبار بازی

انتشار جزئیات جدید از پروژه در حال توسعه استودیو The Initiative در سال آینده

استودیو The Initiative

به گفته شرکت مایکروسافت تا بازه زمانی دوازده ماه آینده اطلاعات و جزئیات جدیدی درباره پروژه در حال ساخت و توسعه استودیو The Initiative به اشتراک گذاشته می‌شود. استودیویی که یکی از اعضای اساسی و اصلی Xbox Game Studios به شمار می‌رود.

مت بوتی رئیس Xbox Game Studios در گفتگو با مجله گیم‌اینفورمر توضیح داد که تا یک سال آینده اخبار بیشتری منتشر می‌شود.

تا قبل از عرضه کنسول Xbox Series X ما از جزئیات دقیقی در رابطه با پروژه مرموز و در حال توسعه استودیو The Initiative که به رهبری دارل گالاگر (Darrell Gallagher) رئیس سابق استودیو کریستال داینامیکس صورت می‌گیرد رونمایی خواهیم کرد.

استودیو مورد بحث از زمان تاسیس بسیاری از اعضای باتجربه صنعت را به استخدام خود در آورده است و از این رو می‌توان اطمینان داشت در حال کار روی یک پروژه بزرگ و بلندپروازانه است. از سوی دیگر کنسول Xbox Series X به عنوان کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت قرار است در تعطیلات 2020 عرضه شود. دو بازی Halo Infinite و Senua’s Saga: Hellblade II هم به صورت انحصاری برای آن در حال تولید قرار دارند.

نوشته های مشابه

‫26 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Heska, post: 4681684, member: 43357″]
    هیچکدوم از اعضای The Coalition اصلا سابقه خفنی نداشتن. بیشترشون از استدیوهای دیگه ونکوور اومدن مثل EA Sport
    بعد همین کوالیشن تو مدت ۶ سال ۲ تا گیرز داده، گیرز یک رو کامل ریمیک کرده و همکاری کرده با Splash Damage روی Gears Tactic که قرار ۲۰۲۰ عرضه شه.
    استدیویی که جدید بوده کاملا و تو همین نسل کارشو شروع کرده بیشتر از ۳تا بازی تحویل داده که همشون با کیفیت بودن ۸۰ به بالا گرفتن زمانی که بیشتر اعضاش اصلا تجربه تو ساخت بازی شوتر نداشتن.
    راست میگی عمو فیل باید می‌رفت با کوجیما قرارداد می‌بست ادرار سیمولیتور درست میکرد بجاش
    [/QUOTE]
    این دو تا گرز بدرد شوهر خاله اشون میخوره دیگه یک کپی پیست از رو دست آپیک حتی انیمیشن ها افتخاری ندارن واقعا مهرداد حرف خوبی زد درباره این کوالشن این ip عملا مرده و تمام شدس اینا نمیتونن رو.. آپیک اسکی بزن شونصدتا گرز بدن بیرون بابام به متای ۸۲ برای گرز راضی باشی وقتی برهوته آدم به اون تک درخت صحرا هم راضیه

  2. [QUOTE=”Outer Heaven, post: 4681507, member: 59969″]
    من نمیدونستم سال ۲۰۱۳ کراس پلی و کراس بای و گیم پس وجود داشته که اونزمان اکوسیستم میکردن یه سری:-j خدابیامرز با uwp و استور مایکروسافت و esram دهن یه ملت رو سرویس کرد آخر سر ۷ سال غیبش زد
    [/QUOTE]
    اینایی که میگن برای سونی فن ها خاطره ست و یک زمانی با PS3 و ویتا ، هم کراس پلی تجربه کردن و هم کراس بای:-”
    حالا اینکه سونی تصمیم گرفت بی خیال ویتا بشه بحث دیگریست:دی

    بگذریم …

    جوری نکنید و هی نگید AAAA (و چندین Aهه دیگه) که فردا روزی اگر آن نشد که باید میشد، اینجا ملت آماده ترول کردن باشن:-”
    البته خیلی بعید میدونم این تیم خراب کنه! ولی خو … هرچیزی ممکنه!

    از الانم شروع به دمیج کنترل نکنید:p

  3. [QUOTE=”mobin.hb96, post: 4681419, member: 143374″]
    اخه AAAA مفهوم نداره اصلا.
    دیگه بازیشون عظیم تر از بازی های راکستار که نیست. اونم AAA میگن.
    در کل حالا جدا از اینکه درگیر واژه ها لازم نیست بشیم، عظمت بی حد و نساب هم برا من مهم نیست. راکستار و سی دی پراجکت و بتسدا بازی های اونجوری به قدر کافی تولید میکنن. یه اکشن ادونچر سندباکس(نه اپن ورد الزاما) با تمرکز روی لول دیزاین و روایت خیلی خفن بدن من راضیم.
    جدا از اینکه فک میکنم بازی بعدی پلی گراند هم ار پی جی اپن ورده و به حد نیاز عظیم هست.
    [/QUOTE]
    [QUOTE=”M1sChief, post: 4681435, member: 1346″]
    این واژه AAAA اصلا وجود نداره ! , این یک نوع پابلیستیه که مایکروسافت میکنه . اصلا مفهموی نیست , مثل اینکه یکی بگه من امسال معدلم میشه 22 😀 . واژه درست برای پروژه های این سبکی همون triple-A هست .
    شرکت های آمریکایی خیلی خوب بلدن مارکتینک رو انجام بدن نمونش بازی های که مایکروسافت ساخته که هزینه تبلیغات بازی بیشتر از پروداکشنه.
    [/QUOTE]
    واژه برای ساخته شدنه . یعنی چی وجود نداره مفهوم نداره.
    خوب داریم ،خیلی خوب داریم ،عالی هم داریم.
    این ها کمی نیستند کیفی هستند.
    یکسری بازیها از لحاظ هزینه کرد ساخت و تبلیغات تو یه لول دیگه هستند .یه نگاه بکنید به هزینه ساخت بازیهای مختلف تا ببینید اونا چطوری هزینه کردند و هزینه های ساخت و تبلیغات این بازیها چطور بوده . بعد با دیدن این تفاوت فاحش میرسید که یه 4a هم لازمه.
    ________________
    حتی قبلا cdpr برای توصیف ویچر و سایبرپانک از AAA+ استفاده کرده بود
    [URL=”https://www.eurogamer.net/articles/2012-02-17-witcher-devs-two-2014-2015-aaa-games-are-simultaneous-pc-next-gen-console-releases”]Witcher dev’s two 2014/2015[/URL]
    بعدها تو 2016 game industry اومد اینجوری تعریف کرد AAA+ همون گیم aaa با هزینه ساختی در ححد aaa است که میتونه ماهها و سالها گیمر رو پای بازی بنشونه
    ____________________
    هیچ رنج و قانون و اصولی نداره این درجه بندی.
    حداقلش میدونیم aaaa ای که مایکروسافت اونموقع بکار برده و الان بکار برده شده دوباره.
    یعنی یه عنوان با هزینه ساختی در حد هیلو در انتظاره.
    [QUOTE=”Sepi_60, post: 4681447, member: 41884″]
    بله استفاده میکنن ولی چیزی که خودشون از پسش بتونن بر بیان:D نه اینکه الکی جو بدن. همین الان کلی بازی داریم که از اسکیل مالی همه بازیهایی که مایکرو تا حالا ساخته بزرگترن( Destiny، GTAV ، Star Citizen ) هیچکدوم چنین اصطلاحی رو نمیان به کار ببرن اونوقت مایکرو میاد میگه
    [/QUOTE]
    بالاتر یه نمونه گذاشتم که cdpr تو 2012 استفاده کرده. اگه خواستی بازم میزارم

  4. [QUOTE=”Sepi_60, post: 4681447, member: 41884″]
    یعنی مایکروسافت هر چند وقت یبار باید یه اصطلاح تخیلی درست بکنه بده بیرون فن هاش هم همینطوری کیلویی استفاده کنن:D یه مدت اکوسیستم کل این فروم رو گرفته بود حالا هم AAAA:D بابا بزارید اول مایکرو بعد یه نسل یه بازی بغیر فورتزا در حد همین AAA های این نسل بده بیرون، AAAAش پیش کش:D اگه هیلو و گیرز AAAA هستن لابد RDR2 و GOW هم AAAAAA هستن :)) انقدر الکی جو ندید.
    الان Star Citizen که احتمالا بزرگترین پروژه تاریخ گیم هستش سازنده هاش از چنین اصطلاحی جرئت ندارن استفاده کنن، اونوقت مایکروسافت برای بازی های فیل شده خودش میگه AAAA 😀
    [/QUOTE]
    اتفاقا واژه های جدید و اصطلاحات جدید رو همین شرکت های بزرگ میسازن. نمونه ی بارزش مثلا همین میکسد ریلیتی، اج کمپیوتینگ و… هست

    [QUOTE=”Sepi_60, post: 4681447, member: 41884″]
    بله استفاده میکنن ولی چیزی که خودشون از پسش بتونن بر بیان:D نه اینکه الکی جو بدن. همین الان کلی بازی داریم که از اسکیل مالی همه بازیهایی که مایکرو تا حالا ساخته بزرگترن( Destiny، GTAV ، Star Citizen ) هیچکدوم چنین اصطلاحی رو نمیان به کار ببرن اونوقت مایکرو میاد میگه
    [/QUOTE]
    من کاری ندارم این استدیو چقدر موفق خواهد بود و… ولی این فرم استخدامی هارو برای شما به کار نمی برن. در ثانی موفق بودن یک عنوان چه ربطی به اسکیل ساخت اون داره و شما بر چه اساسی مثلا پروداکشن هیلو رو زیر Destiny و یا حتی GTA می بری؟ آیا منبعی داری که هزینه های ساخت و افراد درگیر پروژه رو باهم مقایسه می کنی؟ مثلا یعنی الان ماینکرفت باید AAA باشه و یه بازی مثل assassin’s creed تا حد AA پایین بیاد؟

  5. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4681397, member: 58618″]
    و در انتها ،بله. عناوینی مثل هیلو و gta v در زمره عناوین aaaa گیم هستند
    هیلو 2 طبق آمار 120 میلیون هزینش شده.مال سال 2004
    [/QUOTE]
    این واژه AAAA اصلا وجود نداره ! , این یک نوع پابلیستیه که مایکروسافت میکنه . اصلا مفهموی نیست , مثل اینکه یکی بگه من امسال معدلم میشه 22 :دی . واژه درست برای پروژه های این سبکی همون triple-A هست .
    شرکت های آمریکایی خیلی خوب بلدن مارکتینک رو انجام بدن نمونش بازی های که مایکروسافت ساخته که هزینه تبلیغات بازی بیشتر از پروداکشنه.

  6. [QUOTE=”PERSIANGAMER_313, post: 4681377, member: 148598″]
    آها پس هیلو و گیرز و رایز و فورزا AAAA بودن 😀
    [/QUOTE]
    اولا: یه عنوان درج شده
    ثانیا:مشخص نشده که بازی ریلیز شده کنسل شده یا …
    ثالثا:کدوم یک از این عناوین کوچیک بودن
    _______________
    و در انتها ،بله. عناوینی مثل هیلو و gta v در زمره عناوین aaaa گیم هستند
    هیلو 2 طبق آمار 120 میلیون هزینش شده.مال سال 2004
    MinneStarMedia
    رو میشناسن که کنفرانسهای آموزشی در جهان بر پا میکنه
    [MEDIA=youtube]YFC3h8GACWE[/MEDIA]

    دقیقه 42 و 30 رو ببین تا ارقام رو بشنوی
    هیلو یکی از معدود عناوین 4 a جهان هست.مثل استار سیتیزن ، gta v

  7. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4681375, member: 58618″]
    این اولین بار نیست مایکروسافت از این واژه استفاده میکنه
    سال 2012 مایکروسافت
    [IMG]https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/149262475d65ee73501f303ddb71d719-650-80.jpg[/IMG]
    بدنبال یک تهیه کننده اجرایی برای یه عنوان aaaa بود. که هیلو ،گیرز و فورزا رو تو 2013 منتشر کرد.
    با توجه به اون استفاده قیلی. باید منتظر یه عنوان بزرگ باشیم در حد همینا ryse هم البته اومد
    [/QUOTE]
    آها پس هیلو و گیرز و رایز و فورزا AAAA بودن 😀

  8. این اولین بار نیست مایکروسافت از این واژه استفاده میکنه
    سال 2012 مایکروسافت
    [IMG]https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/149262475d65ee73501f303ddb71d719-650-80.jpg[/IMG]
    بدنبال یک تهیه کننده اجرایی برای یه عنوان aaaa بود. که هیلو ،گیرز و فورزا رو تو 2013 منتشر کرد.
    با توجه به اون استفاده قیلی. باید منتظر یه عنوان بزرگ باشیم در حد همینا ryse هم البته اومد

  9. [QUOTE=”g4mer, post: 4681326, member: 133324″]
    تو تاریخ برند اکس باکس اشتباهه اگه فکر کنیم قرار چیزی بزرگتر و برند تر از HALO ساخته بشه مگه شکل دیگه ای از هیلو 😀
    درکل خیلی هم نباید انتظارات رو بالا برد درسته تیم درجه یک و کاملا فنی و متخصص پشت کار هستن اما اولا اولین پروژشون هست دوما جذب نیروی کاملی نداشتن و بقول شما هر روز دارن یه گولاخ اضافه میکنن تا تیمشون قوی تر شه اما فراموش نکنیم با همه این گولاخا استدیو کاملا با پشتیبانی فنی و کاری و البته نیاز به استدیو دیگه داره کارش رو پیش میبره که خوش بختانه اون استدیو کولشن هست و خودش از بزرگان بازی سازی اما بنظرم برای شماره اول و بازی اولشون متای 8 ای 9 کامل عالی و قابل قبوله که اگر سبک خاص و شیوه روایت داستانی قوی داشته باش کاملا قابل قبوله
    [/QUOTE]
    اشتباه اینه بزرگتر نخوایم ببینیم .
    الان وقتی میگن سونی ،میگی آنچارتد tlou gow تا حدی horizon و بلاد بورن.گرن توریسمو و چند تا دیگه هست ولی برند بیشتر اینا هستن و got هنوز معلوم نیست چی بشه.
    ولی الان برا ماکرو میگه فورزا هیلو گیرز.فیبل که پیداش نیست. یه دو سه تا عنوان توش کمه.هل بلید فعلا در حد برند نیست. جا خالیه و یه برند ادامه دار دیگه هم میخواد .این استودیو تاسیسش برا همینه و گر نه اگه یه عنوان خوب و خیلی خوب میخواست میتونست رمدی رو بخره
    نه این همه هزینه تاسیس رو به جون بخره.
    _________________
    rpg نیست چون اونو داره playground میزنه
    [URL=”https://www.windowscentral.com/playground-games-hiring-177-developers-new-aaa-open-world-rpg”]Playground Games hiring 177 developers for ‘new AAA open world RPG'[/URL]
    و کلی استخدام براش زده و احتمالا دلیل اینکه 2020 فورزا به آپدیت بسنده کرده و 2021 موتور اسپورت رو احتمالا داریم و 2023 احتمالا فورزا 5 هست. همینه که تیمش مشغوله اونم هست.
    __________________
    اینا هم که تا حالا میدونیم اومدن عمدتا اکشن کارهای قهاری هستند .به نظرم میخوان رقیب بسازن برا انچارتد.و این جدی تر از انچارتده و بزرگتر.
    مایکرو دنبال چیز جدیده. و اگه این راهو بره ،به نظرم کار درستی کرده.

  10. [QUOTE=”Ali Venom, post: 4681289, member: 97585″]
    در توییتر یکی از اعضای استدیو (کارگردان سابق sunset overdrive) در پاسخ به همین مسله گفته بود که من اصلا نمیدونم AAAA یعنی چی؟! نهایت تلاشمون این هست یک بازی خیلی خوب بسازیم و … از این دست صحبت ها
    [/QUOTE]
    از این همه افراد با سابقه انتظار یه چیزی فراتر از گیم بزرگ میره ،میشه خود بخود aaaa

  11. [QUOTE=”g4mer, post: 4681257, member: 133324″]
    نفهمیدم منظورت 500m دلار بود؟؟!!!!
    مگه HALO ادونچر میخان بسازن که همچین هزینه کرک و پشم ریزونی رو متحمل بشن:D
    تو بهترین حالت بنظرم با احتساب هزینه مارکتینگ و تبلیعات با نصف این مبلغم هزینه سنگینی رو تقبل کردن که بازم خیلی زیاده برای استدیو تازه تاسیس و اولین بازیشون
    [/QUOTE]
    دارن صحبت از 4a میکنن. نه یه 3a
    به اسامی توجه کن.حقوق همینا رو در نظر بگیر. همشون گنده لاتهای دنیا گییمند. تمومی هم ندارن .هر روز داره بهشون اضافه میشه.بعد مثلا 100 میلیون ساخت gta v شد 160 تا هزینه تبلیغات و …
    من برا این با این نفرات حداقل 200-250 میلیون پیش بینی ساخت میکنم 200 تا هم هزینه تبلیغات
    ________
    مایکروسافت با این نفرات نمیاد state of decay بسازه.اومده یه برند بسازه .یه چیزی حتی فراتر از هیلو.
    مشکل اساسی مایکرو کمبود برند اسمی هست. هیلو ،فورزا ،________________فیبل که الان نیست آلن ویک رو هواست بقیه هم عنوان دهن پرکنی نیستند.
    نیاز داره و این لیست نیومدن برا ساخت یه عنوان ساده. اومدن یه برند جدید به مایکرو بدن نه یه بازی.
    شاید 500 زیاد باشه. ولی بین 300 تا 500 فکر میکنم این آب بخوره .اگه عنوان کوچیک باشه مایکرو اشتباه بزرگی کرده.
    چون همه دارن از تایتلهای یه شاهکار حرف میزنند و من هم فکر میکنم واقعا در حال خلق یه ip عالیه.

  12. [QUOTE=”Refill, post: 4681208, member: 24248″]
    امیدوارم شایعه درست باشه و بازیشون تو سبک ترسناک باشه 😀
    [/QUOTE]
    قطعا اکشنه.و اکشن ادونچر احتمالش بیشتره ،چون ژانر مهمی هست و رقیبش آنچارتد رو داره. قبلا تام راایدر رو گرفتن و لی ادامه ندادن. احتمالا برا اینکه خودشون خواستن بسازن.
    عنوان aaaa احتمالا بودجه ساخت و تبلیغات با این همه غول بازیسازی به 500 تا ممکنه برسه.
    ترسناک قابلیت فروش تو این حد و ایجاد سود رو نداره و ژانری نیست که وجودش برا یه کنسول بتونه خیلی برتری ایجاد کنه.و ادامه دار بشه

  13. [QUOTE=”g4mer, post: 4681202, member: 133324″]
    [ATTACH type=”full” alt=”125955″]125955[/ATTACH]
    [SIZE=7][B]طراح ارشد محیط بازی God of War به استودیوی اینیشیتیو پیوست[/B][/SIZE]
    طبق اطلاعات جدید منتشر شده، به‌تازگی طراح ارشد محیط‌ بازی God of War به این استودیو پیوسته است.

    طبق اطلاعاتی که کاربر Klobrille در توییتر خود ارائه داده، آقای اریک جیکوبسن (Erik Jakobsen) که پیش‌تر در استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monic) به عنوان طراح ارشد محیط بازی God of War مشغول به کار بود، در ماه جاری میلادی به استودیوی اینیشیتیو پیوسته است.

    متن توییت Klobrille:

    [URL=’https://gamefa.com/609708/god-of-war-senior-staff-environment-artist-joins-microsofts-the-initiative-studio/’]منبع گیمفا[/URL]
    ________________________________
    نمیدونم چی داره تو اون استدیو میگذره که طرف از پروژه بعدیgow و سونی سانتا میکنه و میره ماکروسافت سانتا 😀
    ولی هرچی که هست اینهمه نامبر وان فقط بخاطر پول نمیرن و مطمعنن کیفیت فنی و کلی پروژه بشدت برای رزومه همچین نفرات بزرگی مهم هست و فقط منتظر رونمایی و گیمپلی بازیشون
    بنظرم کار بزرگی که تیم کلیفی بی و اپیک سال ۲۰۰۶ کرد و Gears رو اورد کنار اسم Halo و جزوی از شناسنامه اکس باکس کرد این استدیو قرار تکرار بکنه که اگه از پسش بر بیاد فوق العادس هرچند واقعا سخته کارشون و الان با این فرایند تولید بازی AAAA واقعا کار هر استدیویی نیست از پسش بر بیاد اونم اولین پروژه این استدیو
    بشخصه بشدت به کارشون خوش بینم:x
    [/QUOTE]
    تقریبا همه به خاطر موقعیت شغلی مناسب تر با شرایطی که دارن، جا به جا میشن دیگه. الکی داستان درست نکنیم :دی نه این استودیو، همه استودیوها.

  14. چون در مورد اینکه کیا تو این استودیو هستن ،خودش یه مقاله میشه. ازش میگذریم .یه استودیو که توسط مایکروسافت سال 2018 تو سانتا مونیکا تاسیس شده. من فکر کردم به توییتر drew murray اشاره شده.
    گفته که بازی در حال حاضر قابل بازی هست و در حال همکاری با coalition برای طراحی مراحل هست.
    بعید میدونم ولی میشه انتظار خبرهای عجیب و غریب مثل قابل بازی بودن تو e3 یا x20 رو داشته باشیم.

  15. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4680265, member: 7597″]
    :)):))
    چقدر خوب 2تا استودیو تلفیق کردم و نتیجه گیری هم تهش اضافه کردم. 😐
    [/QUOTE]
    منم میخواستم بگم ولی مطمین نبودم گفتم شاید اشتباه بگم ضایع شم استودیو gears اسمش coalition هست اگه اشتباه نکنم این اسمش initiative هست جزو استودیو های جدید مایکرو البته اینو فکر کنم باز کرده و مثل ninja نخریده حدود 40 تا هم کارمند داره اگه اشتب نکنم که دارن نیروی کار جدید هم جذب میکنن و میگن استودیو خفنیه یعنی کسایی که توشن بازی سازهای خفنین که رییسشون هم قبلا تو crystal dynamic پست بالایی داشته انگار چی گفتم همش با انگار و فکر کنم x_x

  16. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4680239, member: 7597″]
    بالاخره پتانسیل کامل این استودیو با ساخت یک عنوان جدید میبینیم.
    تا حالا که بنده خداها مجبور بودن بدو بدو GOW بسازن، خداروشکر که دارن رو یک بازی جدید کار میکنن.
    اینطوری عیار استودیو هم مشخص میشه.
    البته با این نفرات با تجربه ای که داره نمیشه ازشون انتظار کمی داشت، مطمئنا عنوان بزرگی باید باشه.
    [/QUOTE]
    این یه استودیو متفاوت و جدید هست :دی با سازنده گیرز فرق دارن.

  17. [QUOTE=”g4mer, post: 4680246, member: 133324″]
    اصلا ماکرو رو تو گند زدن تو لحظه های طلایی دسته کم نگیر :D:D
    با همه تکنولوژی های که از رمddr6 گرفته تاssd nvme و چیپ گرافیک خفن ۱۲trf و سیستم کولینگ خفنش همگی هزینه بر هست و امیدوارم با ۴۰۰ دلار بتونه جمش کنه که بعیده که اگه بتونه فوق العادس اگه نه که طبق انتظارات عمل میکنه:D
    [/QUOTE]
    چشمها را باید شست ،جور دیگر باید دید.
    در نا امیدی بسی امید است پایان شبه سیه چیزی نیست.
    __________________
    من بعید میدونم این همه امکانات.با گفته امروز انویدیا که گفته یکی از گرافیکهای کنسولها از 2080 ضعیفتره. و به معنی اینه یکی از 2080 قویتره و اون یکی کنسول احتمالا بین 2070 تا 2080 هست. پس احتمالا همون پیش بینی 5700 و 5700xt باید درست باشه.
    با ssd و … بعید میدونم . هر چقدر هم بخوان ضرر کنن سونی و مایکرو سافت 400 بخواد قیمت بخوره . بین 500-600 میگم ،قیمت میخوره اونم تو پایینترین حالت.
    امکان قیمت بالاتر هم حتی وجود داره.

  18. کار سختی این استودیو در پیش داره. دارن سایتها از یک aaaa (4a game) نام میبرند.
    فشار زیادی رو ،رو استودیو ایجاد میکنه و کلی نامبروان صنعت گیم. جمع شدن دور هم ،همه فقط شاهکار میخوان.
    این فضا ،برا یه استودیو تازه تاسیس خیلی سنگینه. اگه یه عنوان شاهکار بسازن .یه جفت شیش اساسی هم مایکرو سافت و هم اسپنسر با هم آوردن و ایکس باکس یه شروع رویایی با هیلو ،هل بلید و احتمالا تو 2021 با عنوان این استودیو و ففورزای بعدی خواهد داشت.
    استودیوهای دیگه هم احتمالا برای 2021 چند تا بازی a و aa گذاشتن کنار.
    به نظر مایکرو ایکس باکس آینده روشنی دارن مگر اینکه گند بزنن و عناوین اپیک فیل بشن.که امیدوارم اینطوری نشه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا