اخبار بازی

شایعه: بازی Watch Dogs در ابتدا یک نسخه جدید از Driver بود

طبق گزارشی که اخیرا وب‌سایت VG247 منتشر کرده، بازی Watch Dogs در ابتدای روند توسعه خود به عنوان یک دنباله برای سری Driver ساخته می‌شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Watch Dogs

در این گزارش مفصل، جرمی پیل از وب‌سایت VG247 با سه منبع مختلف صحبت کرده که شامل یک عضو ارشد سابق یوبیسافت، یک کارمند فعلی و خالق اصلی سری Driver یعنی Martin Edmondson می‌شود. او در خصوص روزهای ابتدایی توسعه واچ داگز، یکی از جاه‌طلبانه‌ترین ساخته‌های یوبیسافت، چیزهای جالی را به اشتراک می‌گذارد که تاکنون به‌طور عمومی بیان نشده بودند.

منبع VG247 در یوبیسافت می‌گوید: «بازی‌ای که تحت نام Watch Dgos عرضه شد در ابتدا کار خود را به‌ عنوان یک دنباله برای مجموعه درایور شروع کرده بود. اما بازی به‌طور عمده همان چیزی بود که اکنون در محصول پایانی می‌بینید. همیشه قرار بود که این بازی در جهان مدرن جریان داشته باشد و در کنار رانندگی، شامل پیاده راه رفتن، پارکور و مبارزه شود. همه این‌ها در یک شهر بزرگ اپن ورلد بود و تکنولوژی و هک کردن ویژگی بارز بازی محسوب می‌شد. پس اینکه مدتی از تلاش جهت پیاده‌سازی این ایده‌ها برای تلفیق کردن آن‌ها با مجموعه درایور گذشت، تصمیم گرفته شد که بازی به یک IP جدید تبدیل شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا