اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

بازی Watch Dogs Legion با وضوح تصویر 4K ، نرخ فریم 30 ثانیه و Ray-Tracing بر روی کنسول‌های نسل بعد قابل اجرا است

شرکت یوبی‌سافت اطلاعات بیشتری در مورد نسخه های ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 بازی Watch Dogs Legion در جلسه‌ی پرسش و پاسخی که در ردیت انجام شد، منتشر کرد.

تهیه‌کننده‌ی یوبی‌سافت، لاتیشه تیلایناتان از طریق این رسانه‌های اجتماعی به سوالات بازیکنان در مورد عنوان آینده‌ی این شرکت پاسخ داد و نحوه‌ی اجرای آن را بر روی سخت افزارهای نسل بعدی فاش کرد.

تیلایناتان تأیید کرد که بازی با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 30 ثانیه بر روی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 اجرا خواهد شد و همچنین گزینه هایی را دارد که بازیکنان می‌توانند پشتیبانی از رهگیری ‌نور  (Ray-Tracing) را فعال کنند.

تیلایناتان تأیید نکرد که آیا این عنوان به بازیکنان اجازه می‌دهد گزینه های مختلف را انتخاب کنند یا خیر و هنوز مشخص نیست که آیا بازیکنان قادر به غیر فعال کردن رهگیری ‌نور خواهند بود تا به عنوان مثال بازی را با نرخ 60 فریم در ثانیه اجرا کنند.

اگر قصد دارید این عنوان را بر روی ایکس‎باکس بازی ‌کنید، این بازی از طریق Smart Delivery از پیشرفت متقابل پشتیبانی می‌کند، به این معنی که اگر به کنسول خود را به ایکس‌باکس سری ایکس ارتقا دهید می توانید بازی را در همان جایی که بر روی ایکس‌باکس وان شروع کرده یا متوقف کرده‌اید ادامه دهید. شما همچنین می‌توانید نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ را بطور رایگان به پلی‌استیشن ۵ ارتقاء دهید.

در این بازی، شما با ایجاد یک گروه مقاومت برای آزاد‌سازی شهر لندن تلاش خواهید کرد و می‌توانید در انجام این کار عملاً بجای هر کدام از شهروندان که بخواهید بازی کنید.

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ 29 اکتبر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، گوگل استدیا و رایانه‌های شخصی از طریق اپیک‌گیمز استور و یوپلی منتشر خواهد شد. این بازی همچنین برای نسل بعدی کنسول‌ها ایکس‌باکس سری ایکس در 10 نوامبر و پلی‌استیشن 5 و در 12 نوامبر عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”ortegoli, post: 4877012, member: 29084″]
    بنظرم شرکت ها یا قابلیت فعال سازی 60 فریم بازی ها رو بسازن یا سونی و مایکروسافت اجازه ندن بازی 30 فریم باشه
    این بود آرمان های ما نسل نه بازی 30 فریم ؟!!!
    [/QUOTE]
    این تکنیک ری تریسینگ تکنیک سنگینی هست همینایی که رو سیستمشون ۲۰۸۰ هم دارن بازم ۶۰ فریم و ری تریسینگ با هم نمیده… الآنم که برای بازی های نسل بعد اکثرا ری تریسینگ می‌خوان داشته باشن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا