اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

حالت 60 فریم هفته آینده به نسخه نسل بعدی بازی Watch Dogs: Legion اضافه خواهد شد

شرکت Ubisoft به‌تازگی تغییراتی را در برنامه زمان‌بندی عرضه محتویات بازی Watch Dogs: Legion اعمال کرده که نتیجه آن، تأخیر چند روزه پچ 60 فریم این عنوان بر روی کنسول‌های نسل نهمی بوده. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

عنوان Watch Dogs: Legion چندین ماه پیش به عنوان یک بازی بین نسلی عرضه شده بود. هر چند این بازی بر روی کنسول‌های نسل جدید از ویژگی‌هایی مانند ری تریسینگ بهره می‌برد، اما نبود حالت 60 باعث نارضایتی افراد زیادی شده بود. در حالی که پشتیبانی از 60 فریم قرار بود که در ماه می به بازی اضافه شود، اما این آپدیت با کمی تأخیر در تاریخ 1 ژوئن (سه‌شنبه، 11 خرداد) در دسترس قرار می‌گیرد.
علاوه بر این، اکسپنشن Bloodline که قرار است شخصیت‌های آیدن پیرس و رنچ را به بازی اضافه کند، اکنون بجای ماه ژوئن، در ماه جولای عرضه خواهد شد. اضافه شدن حالت‌های جدید PvP و محتویات مربوط به کراس اور Assassin’s Creed نیز تا ماه آگوست عقب افتاده است. البته قابلیت کراس پلی به‌شکل محدودی همراه با آپدیت روز سه‌شنبه هفته بعد برای کنسول‌های خانواده ایکس باکس و پلی استیشن اضافه خواهد شد.
در پایان می‌توانید زمان‌بندی عرضه محتویات پس از عرضه بازی را در این تصویر مشاهده کنید:
آپدیت‌های بازی Watch Dogs Legion
بازی Watch Dogs: Legion هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استیدیا در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا