اخبار بازی

بازی Wasteland 3 عظیم‌تر از چیزیست که بسیاری تصور می‌کنند

به‌تازگی آقای آرون گرینبرگ (رئیس بازاریابی Xbox) در خصوص بازی Wasteland 3 صحبت‌هایی داشته که در ادامه به آن می‌پردازیم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Wasteland 3

استودیو inXile Entertainment پیش‌تر در خصوص اینکه چگونه خریده شدن آن‌ها توسط شرکت Microsoft به روند توسعه Wasteland 3 کمک کرده، توضیح داده بودند. پس از خریداری شدن این استودیو، بودجه و امکانات بیشتری در اختیار توسعه‌دهندگان بازی قرار گرفته که به‌نظر می‌رسد این موضوع به بزرگ‌تر شدن ویستلند 3 از لحاظ مقیاس منجر شده‌است.

گرینبرگ در یک توئیت جدید عنوان کرده که اخیرا با رئیس استودیو inXile Entertainment یعنی آقای برایان فارگو صحبت‌های تازه‌ای داشته‌است. به گفته او، سازندگان احساس خیلی خوبی نسبت بازی دارند و بازی، بسیار بزرگ‌تر از چیزیست که بسیاری تصور می‌کنند. طبق صحبت‌های فارگو، این عنوان نقش‌آفرینی از لحاظ مقیاس “عظیم” است.

سازندگان همچنین پیش‌تر عنوان کرده بودند که بازی دارای بیش از 50 ساعت محتوا و حداقل 10 پایان مختلف خواهد بود. بازی Wasteland 3 در تاریخ 28 آگوست برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا