کمپانی برادران وارنر در حال بررسی فروش بخشی از تجارت بازی‌های ویدیویی خود است

بر اساس گزارش ها، کمپانی برادران وارنر دیسکاوری در حال بررسی فروش سهامش در صنعت بازی‌های ویدیویی است. به گفته منابع فایننشال تایمز که ادعا می‌کنند این غول رسانه‌ای به دنبال فروش دارایی‌های کوچک‌ترش است، این کمپانی در تلاش است تا روند قیمت سهام شرکت که بیش از 70 درصد، از زمان ادغام WarnerMedia و Discovery در سال 2022، کاهش داشته را معکوس کند. گفته می‌شود که این شرکت در حال بررسی پیشنهادهایی برای فروش تلویزیون لهستانی TVN و یا سهام بازی‌های ویدیویی خود است.

قسمت بازی‌های ویدیویی شرکت عبارتند از Avalanche Software (Hogwarts Legacy) و Rocksteady (Suicide Squad) و TT Games (Lego) و NetherRealm (Mortal Kombat) و Monolith Productions (Middle-earth: Shadow of War) و Warner Bros. Games Montréal (Gotham Knights) است. ماه گذشته، وارنر اعلام کرد که استودیو Player First Games، سازنده بازی MultiVersus را با مبلغی نامشخص خریداری کرده است.

در حالی که سال گذشته اسپین آف هری پاتر، Hogwarts Legacy، پرفروش‌ترین بازی سال 2023 بود، وارنر امسال با وجود عرضه‌ی بازی موردانتظار Suicide Squad: Kill the Justice League بیش از 200 میلیون دلار ضرر کرده است.

 

خروج از نسخه موبایل