اخبار بازی

برادران وارنر در حال بررسی صدور مجوز IPهای خود به دیگر استودیوهای بازی سازی است

مدیرعامل كمپانی Warner Bros Discovery، آقای David Zaslav، می‌گوید که به دنبال صدور مجوز IPهای شرکت به استودیوهای ديگر برای تولید بازی است. Zaslav توضیح داد که چرا فکر می‌کند بازی Hogwarts Legacy در سال 2023 چنین موفقیت‌آمیز بوده و چگونه می‌تواند الگویی برای عناوین آینده وارنر باشد.

Zaslav گفت: یکی از دلایلی که Hogwarts Legacy بسیار موفق و بازی شماره یک سال گذشته بود، [این بود که] به Hogwarts Legacy رفتید و وارد بازی شدید و توانستید بخشی از آن دنیا شوید. در نهایت، من فکر می‌کنم که این بخش بزرگی از مسیری است که این صنعت در حال رفتن است. اینکه ما یک فیلم بسازیم، چه بتمن باشد، چه سوپرمن یا هری پاتر و شاید یک برنامه تلویزیونی باشد، اما توانایی رفتن به آن دنیا و داشتن تجربه گذراندن وقت با همه شخصیت‌ها، چیزی است که ما به آن می پردازیم. ما اینجا 11 استودیو داریم و IPهای زیادی داریم و همچنین دیگران علاقه زیادی دارند تا با استفاده از برخی از این IPها، بازی‌هایی را بسازند. ما در حال بررسی اين شركتها هستيم.

علیرغم تعداد زیادی IP تثبیت شده، وارنر در سال های اخیر با مشکل مواجه شده است. در حالی که Mortal Kombat همچنان به موفقیت خود ادامه می‌دهد و Hogwarts Legacy یکی از بزرگترین بازی های سال 2023 بود، چندین مورد از بزرگترین IPهای آن در سال های اخیر تا حد زیادی دست نخورده مانده‌ است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا