اخبار بازی

کمپانی برادران وارنر استودیو Player First Games را خریداری کرد

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) استیودیو Player First Games را خریداری کرده است. این استودیو اخیرا بازی MultiVersus را برای برادران وارنر توسعه داده است. استودیوی Player First Games در سال 2019 تاسیس شد و بر روی توسعه‌ی عناوین رایگان و چند پلتفرمی متمرکز شده است.

پس از این خرید، استودیوی Player First Games که مستقر در لس آنجلس است، همچنان توسط بنیانگذارانش Tony Huynh و Chris White اداره می‌شود. این استودیو در حال حاضر وظیفه‌ی پشتیبانی و مدیریت MultiVersus را بر عهده دارد.

David Haddad، رئیس بخش بازی‌های برادران وارنر، گفت: ما طی چندین سال با Player First Games برای توسعه و عرضه‌ی MultiVersus کار کرده‌ایم و بسیار خوشحالیم و از این تیم با استعداد در Warner Bros. Games استقبال می‌کنیم. تیم باهوش و خلاق Player First Games به قابلیت‌های توسعه ما می‌افزاید.

Huynh گفت: تیم ما برای پیوستن به خانواده Warner Bros. Games هیجان‌زده است و ما احساس می‌کنیم که این خرید برای MultiVersus به طور کلی عالی خواهد بود. ما در تلاش هستیم تا تجربه بازی MultiVersus را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و ادغام تیم توسعه ما با برادران وارنر برای بازیکنان خوب خواهد بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا