Visceral Games : سازندگان بازی باید داستاهای بهتری در بازیهایشان خلق کنند
استدیو Visceral Games با موفقیتی که در بازی قبلی خود یعنی Dead Space داشت چندی پیش نیز سری جدید بازی خود را Dead Space 2 را راهی بازار نمود .
از استدیو VG اقای Wright Bagwell در طی مصاحبه ای با MTV نظرش را در مورد بازیها بیان کرد وی اعتقاد دارد که سازندگان بازی باید برای بازیهای خود داستانهای بهتر و مفید تری
خلق کنند . وی ادامه داد در این مورد شکی نیست که سازندگان بازی باید برای بازیها داستانهای بهتر و موثر تری را طراحی کنند سازندگان بازی سالها به Hollywood نگاه کردند و سعی داشتند با کپی برداری از داستاهایی که فیلمسازان ان را طرح میکنند بازی بسازند و این تا حدی کار ساز بود . ولی الان دیگر ضروری است که سازندگان بازی در بازی های خود داستاهای عالی طرح کنند . اقای Wright Bagwell همچنین نظراتش در مورد چگونگی این کار نیز بیان کرد .
یک خالق بازی خوب باید قادر به تشخیص این دو یعنی عمق و سختی در گیم پلی و داستان نویسی باشد . شما میخواهید مردم لحظه ای شاد را از بازی شما بدست اورند پس این مسئله بسیار مهم است .
منبع