اخبار بازیکامپیوتر

بازی 2 Left 4 Dead بعد از 11 سال آپدیت خواهد شد

شرکت والو بعد از 11 سال آپدیت جدیدی برای بازی شوتر کو-آپ خود، 2 Left 4 Dead منتشر خواهد کرد. هنوز تاریخی برای انتشار این آپدیت که The Last Stand نام دارد منتشر نشده. والو در پستی رسمی اعلام کرد که این آپدیت واقعی است و توسط انجمن طرفداران این بازی ساخته شده است:

سال‌ها است که از اولین بلای عفونت می‌گذرد. هیچ پیام رادیویی شنیده نمی‌شود.  هیچ اثری از زندگی دیده نمی‌شود، هیچ چیز باقی نمانده جز کورسویی از امید. CEDA ما را نجات نخواهد داد اما هنوز چند قهرمان دلاور باقی مانده‌اند، این قهرمانان بر خلاف انتظار به جنگ خود ادامه دادند و بزودی همگی ما می‌توانیم از اتحاد آن‌ها بهره‌مند شویم. The Last Stand آپدیتی برای بازی The Left 4 Dead 2 است که توسط انجمن طرفداران و برای طرفداران این بازی ساخته شده است. جزئیات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫27 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”g4mer, post: 4838387, member: 133324″]
    در عجبم ماکروسافت همچین استدیویی رو چرا نخریده
    تو فروش که موفق عمل کردن و همکاری داشتن
    بشدت استدیوی خوبی هست و با l4d 1 2 کلی خاطره دارم
    امیدوارم شروعی باش برای ادامه فرنچایز
    [/QUOTE]
    اخرین بار خوندم که به علت کرونا ساخت بازی کمی‌ به مشکل خورده اما‌ اگه این بازی خوب‌ عمل نکنه در استدیو تخته میشه و تمام.

  2. [QUOTE=”EAST2WEST, post: 4838511, member: 37616″]
    وقتی HLA را تموم کنی متوجه میشی که کل این بازی یه announcement بزرگ و عالی هست برای HL3 که به نظر من 100% عرضه میشه ولی زمانش مشخص نیست میتونه 5 سال دیگه باشه ، میتونه 10 سال دیگه باشه ولی عرضه HL3 به احتمال زیاد وقتی اتفاق می افته

    که گدجت VR یه وسیله بازی mainstream بشه. باز هم میگم بلند پروازی Valve و کندی ساخت موتور Source باعث شد که استودیو شرکت از roadmap ای که داشت عقب بیافته ولی من مطمئن هستم که ما بزودی عناوین بیشتری را از این شرکت خواهیم دید.
    [/QUOTE]
    واقعا امیدوارم که شماره سومشو ببینم نه فقط این پورتال و بقیه رو هم ببینم .
    والو بی نظیره تو بازیسازیه.و حیفه یه همچین شرکتی بازی بزرگ نسازه.اینکه فقط vr بسازه در سطح والو نیست.والو یه بیس فن عظیم داره که واقعا حقشونه بعد از یه دهه،دوباره ولو رو ببینن.
    خودشونم گفتن
    [URL=”https://www.pcgamer.com/valve-employees-want-to-build-a-full-scale-non-vr-half-life-game/”]Valve employees want to build a ‘full-scale,’ non-VR Half-Life game[/URL]
    امیدواریم فقط یکم بجنبن و خیلی طولش ندن و همزمان به فکر پورتال و l4d هم بیوفتن که مثل قبل هر سال یه عنوان از والو ببینیم.

  3. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4838490, member: 58618″]
    اگه فارسی خوندید باید یاد گرفته باشید که اون برهه به گذشته اشاره داره.ببخشید نمیدونستم تا alyx رو تموم نکردم نمیتونم مستندهای والو رو ببینم.
    خوندن مقاله و دیدن مستند والو که در مورد بازیها و پروژه هاش داده بود چه ربطی به alyx داره. اونجا یه مشت مصاحبه هست و در مورد پروژه های لغو شده حرف میزنه.
    [MEDIA=steamstore]1361700[/MEDIA]

    بحث من تمومه با شما.نمیدونستم پشت منم چشم داری که میدونی من چی رو دیدم و چی رو ندیدم.
    [URL=’https://www.pcgamer.com/valve-employees-want-to-build-a-full-scale-non-vr-half-life-game/’]Valve employees want to build a ‘full-scale,’ non-VR Half-Life game[/URL]
    [URL=’https://www.pcgamer.com/at-least-5-half-life-projects-were-cancelled-before-alyx-including-half-life-3/’]At least 5 Half-Life projects were cancelled before Alyx, including Half-Life 3[/URL]
    نمیدونستم خوندن و دیدن اینا رو هم باید اثبات بشه.
    [/QUOTE]

    وقتی HLA را تموم کنی متوجه میشی که کل این بازی یه announcement بزرگ و عالی هست برای HL3 که به نظر من 100% عرضه میشه ولی زمانش مشخص نیست میتونه 5 سال دیگه باشه ، میتونه 10 سال دیگه باشه ولی عرضه HL3 به احتمال زیاد وقتی اتفاق می افته

    که گدجت VR یه وسیله بازی mainstream بشه. باز هم میگم بلند پروازی Valve و کندی ساخت موتور Source باعث شد که استودیو شرکت از roadmap ای که داشت عقب بیافته ولی من مطمئن هستم که ما بزودی عناوین بیشتری را از این شرکت خواهیم دید.

  4. [QUOTE=”? ? ? ? ? ?, post: 4838483, member: 57813″]
    مشکل جملتون چیه ؟ والا یـ جوری نوشتید که انگار ولو در استدیو های بازی سازیش رو تخته کرده بماند که تو همون جمله هم نوشتید Half Life اصلا نه انگار که ولو نسخه جدیدی از بازی بیرون داده !! هنوز Alyx رو تموم نکردید ادعا هم میکنید کامل مقاله های موجود رو مطالعه کردید ولی بازم دارید خیرات پخش میکنید برا IP هاش ! من کاری به بحثتون با دوست خبر نگارمون ندارم مشکل با همون پست اولتون بود وگرنه همه میدونن ولو یک نسل خورده ای بازی سازی رو کامل کنار گذاشته بود همش هم بر میگشت به همون قانونی که گفتم که خدا رو شکر سرش به سنگ خورده و تغییر مسیر داده Alyx هم تازه شروع کارش ـه گفتمم تمومش کنید متوجه میشید که چرا احتمال اینکه HL3 همین الان برای VR در حال ساخت هستش زیاده ….
    [/QUOTE]
    اگه فارسی خوندید باید یاد گرفته باشید که اون برهه به گذشته اشاره داره.ببخشید نمیدونستم تا alyx رو تموم نکردم نمیتونم مستندهای والو رو ببینم.
    خوندن مقاله و دیدن مستند والو که در مورد بازیها و پروژه هاش داده بود چه ربطی به alyx داره. اونجا یه مشت مصاحبه هست و در مورد پروژه های لغو شده حرف میزنه.
    [MEDIA=steamstore]1361700[/MEDIA]

    بحث من تمومه با شما.نمیدونستم پشت منم چشم داری که میدونی من چی رو دیدم و چی رو ندیدم.
    [URL=”https://www.pcgamer.com/valve-employees-want-to-build-a-full-scale-non-vr-half-life-game/”]Valve employees want to build a ‘full-scale,’ non-VR Half-Life game[/URL]
    [URL=”https://www.pcgamer.com/at-least-5-half-life-projects-were-cancelled-before-alyx-including-half-life-3/”]At least 5 Half-Life projects were cancelled before Alyx, including Half-Life 3[/URL]
    نمیدونستم خوندن و دیدن اینا رو هم باید اثبات بشه.

  5. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4838468, member: 58618″]
    مشکل اون جمله چیه؟اون برهه ماله 18 ماهی هست که والو 4 تا از بزرگانشو گذاشت برن , و اره یاد و خاطره والو گرامی
    یه alyx دیدید والو تا قبل از اینکه استیم جدیی بشه از این سطح بالاتر یه سال هاف لایف میداد یه سال l4d یه سال پورتال و یه سال کانتر و …
    اون والوه نه این.این نوه والو هم نیست. باید بشینه تا بزرگ بشه.
    _______________
    نویسنده نباشه کی میخواد داستان بنویسه .اونام خالقین پورتال و هاف لایف و … که نبود تک تکشون الان هست.
    من خبرهای والو رو همیشه دنبال کردمتو اخرین ویدیوی مستندی که دادن بیرون. تمام اعضا گفتن ترسمون ریخته و حالا میخوایم بریم سراغ جامعه بزرگتر. هاف لایف 3 ای اگه در کار باشه قطعا نسخه عادی خواهد داشت.
    _____________________________
    و تمام مباحث مربوط به موتور و پرژه های لغو شده رو خوندیم و مستندی که تقریبا داده بودن رو دیدم. شما که نوشته رو هایلایت میکنید.بخونید بحث من چیه.یه جمله هست.
    والو بعد از ساخت source 2 اگه میخواست بازی بسازه نویسنده هاشو ول نمیکرد.همین. و الان خوشحالیم که یه کورسوی امیدی روشنه با برگشتن ولپاوو و پینکرتون.
    [/QUOTE]
    مشکل جملتون چیه ؟ والا یـ جوری نوشتید که انگار ولو در استدیو های بازی سازیش رو تخته کرده بماند که تو همون جمله هم نوشتید Half Life اصلا نه انگار که ولو نسخه جدیدی از بازی بیرون داده !! هنوز Alyx رو تموم نکردید ادعا هم میکنید کامل مقاله های موجود رو مطالعه کردید ولی بازم دارید خیرات پخش میکنید برا IP هاش ! من کاری به بحثتون با دوست خبر نگارمون ندارم مشکل با همون پست اولتون بود وگرنه همه میدونن ولو یک نسل خورده ای بازی سازی رو کامل کنار گذاشته بود همش هم بر میگشت به همون قانونی که گفتم که خدا رو شکر سرش به سنگ خورده و تغییر مسیر داده Alyx هم تازه شروع کارش ـه گفتمم تمومش کنید متوجه میشید که چرا احتمال اینکه HL3 همین الان برای VR در حال ساخت هستش زیاده ….

  6. [QUOTE=”? ? ? ? ? ?, post: 4838454, member: 57813″]
    الان شما اینو نوشتی دیگه ؟

    شما چرا حالا کلیک کردی رو نویسنده های ولو بعدم چجوری یـ کمپانی که اخیرا یـ HL با متای 93 داده قرار یاد و خاطرش گرامی بمونه ؟

    [URL=’https://www.reddit.com/r/Games/comments/hoakv8/we_were_wrong_with_the_premise_that_you_will_be/’]r/Games – “We were wrong with the premise that you will be happiest if you work on something you personally want to work on the most” ~ Valve developer[/URL]

    A Valve developer admitted that the company had to change their no-management style of everyone working on whatever they wanted to work on the most to get Half Life: Alyx published. This followed almost a decade of projects that would get cancelled without ever seeing the light of day.

    Previously Valve was loud and proud about their system where everyone in the company would choose to work on what ever they thought was best. The way it was described is that to get a project started you needed to convince colleagues it was worth doing, and if they believed it was a dead end they’d shift their time to another project. Their handbook has info on this style.

    But their style seems to have collapsed, with one of the Portal 2 writers describing the writing staff as “The highest paid blog-post writers of all time”, and it sounds like Half Life: Alyx represents a shift in strategy.

    ولو این همه مدت بر اساس قانون No Managment کار میکرده یعنی عملا هیچ ددلاینی واسه ساخت بازی نداشتن بازی میرفته برا ایده پردازی بعد که میدیدن زیادی گنده میشده سریع بیخیالش میشدن موتورشون هم عملا شده بوده پاشنه آشیل و سر همین قانون No Managment پا در هوا وضعیتش به هیچ جا نمیرسیده عملا یـ جوری اونجا گشاد کرده بودن که حد نداشته 😀 این قضیه سر Alyx به کلی عوض شده دیگه این قانون تو استدیو نیست خود سازنده داره میگه Alyx حاصل ول کردن قانون بالاست و از طرفی هم میخوان بازم بازی بسازن Alyx هم با اون کلیف هنگر آخرش قطعا ادامه داره و بعید هم نیست HL3 رو اینا بیان بازم VR بسازن
    [/QUOTE]
    مشکل اون جمله چیه؟اون برهه ماله 18 ماهی هست که والو 4 تا از بزرگانشو گذاشت برن , و اره یاد و خاطره والو گرامی
    یه alyx دیدید والو تا قبل از اینکه استیم جدیی بشه از این سطح بالاتر یه سال هاف لایف میداد یه سال l4d یه سال پورتال و یه سال کانتر و …
    اون والوه نه این.این نوه والو هم نیست. باید بشینه تا بزرگ بشه.
    _______________
    نویسنده نباشه کی میخواد داستان بنویسه .اونام خالقین پورتال و هاف لایف و … که نبود تک تکشون الان هست.
    من خبرهای والو رو همیشه دنبال کردمتو اخرین ویدیوی مستندی که دادن بیرون. تمام اعضا گفتن ترسمون ریخته و حالا میخوایم بریم سراغ جامعه بزرگتر. هاف لایف 3 ای اگه در کار باشه قطعا نسخه عادی خواهد داشت.
    _____________________________
    و تمام مباحث مربوط به موتور و پرژه های لغو شده رو خوندیم و مستندی که تقریبا داده بودن رو دیدم. شما که نوشته رو هایلایت میکنید.بخونید بحث من چیه.یه جمله هست.
    والو بعد از ساخت source 2 اگه میخواست بازی بسازه نویسنده هاشو ول نمیکرد.همین. و الان خوشحالیم که یه کورسوی امیدی روشنه با برگشتن ولپاوو و پینکرتون.

  7. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4838444, member: 58618″]
    هنوز تموم نکردم.اسپویل نکن
    ___________________
    من اینو میگم.تو یه برهه حتی بعد از ساخت source 2 والو بیخیال میشه و تمام نویسنده هاشو ول میکنه و میرن و دوباره تو 2019 برمیگردن.
    آخه نویسنده اونم تو این سطح ول کردن نداره و اینکه فوقش یه پروژه تکمیل شده که نشده بود چون اینا تقریبا 2016 رفتن و حدود 2019 اومدن و اسمشون هم تو alyx هست.پس معلومه تو اون کار کردن،بعدا.
    و حتی اگه پروژه ای تموم شده میشستن رو یه پروژه دیگه کار میکردن اگه والو میخواست بازی بسازه و از فاز کانتر و دوتای خالی بیاد بیرون.
    [COLOR=rgb(184, 49, 47)]من حرفم همین یه جمله هست.که رفتار والو تو اون برهه،نشانه ای از عزم والو برا بازیسازی نداشت.[/COLOR]
    آخه چجوری میشه یکی بخواد برگرده به بازیسازی،بعد کل نویسنده هاشو بریزه بیرون
    [/QUOTE]
    الان شما اینو نوشتی دیگه ؟ :

    [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4837695, member: 58618″]
    بهترین کمپانی بازیسازی با تنوع بی نظیر که فقط شاهکار خلق میکرد و به دست استیم از بین رفت و ما را در حسرت هاف لایف پورتال و l4d و … گذاشت.
    روحت شاد و یادت گرامی باد.
    [/QUOTE]
    چرا اینقدر کلیک کردی رو نویسنده های ولو بقیه تیم ولو پشمک محسوب میشده ؟ چجوری یـ کمپانی که اخیرا یـ HL با متای 93 داده قرار یاد و خاطرش گرامی بمونه ؟

    [URL=’https://www.reddit.com/r/Games/comments/hoakv8/we_were_wrong_with_the_premise_that_you_will_be/’]r/Games – “We were wrong with the premise that you will be happiest if you work on something you personally want to work on the most” ~ Valve developer[/URL]

    A Valve developer admitted that the company had to change their no-management style of everyone working on whatever they wanted to work on the most to get Half Life: Alyx published. This followed almost a decade of projects that would get cancelled without ever seeing the light of day.

    Previously Valve was loud and proud about their system where everyone in the company would choose to work on what ever they thought was best. The way it was described is that to get a project started you needed to convince colleagues it was worth doing, and if they believed it was a dead end they’d shift their time to another project. Their handbook has info on this style.

    But their style seems to have collapsed, with one of the Portal 2 writers describing the writing staff as “The highest paid blog-post writers of all time”, and it sounds like Half Life: Alyx represents a shift in strategy.

    ولو این همه مدت بر اساس قانون No Managment کار میکرده یعنی عملا هیچ ددلاینی واسه ساخت بازی نداشتن بازی میرفته برا ایده پردازی بعد که میدیدن زیادی گنده میشده سریع بیخیالش میشدن موتورشون هم عملا شده بوده پاشنه آشیل و سر همین قانون No Managment پا در هوا وضعیتش به هیچ جا نمیرسیده عملا یـ جوری اونجا گشاد کرده بودن که حد نداشته 😀 این قضیه سر Alyx به کلی عوض شده دیگه این قانون تو استدیو نیست خود سازنده داره میگه Alyx حاصل ول کردن قانون بالاست و از طرفی هم میخوان بازم بازی بسازن Alyx هم با اون کلیف هنگر آخرش قطعا ادامه داره و بعید هم نیست HL3 رو اینا بیان بازم VR بسازن

  8. [QUOTE=”EAST2WEST, post: 4838427, member: 37616″]
    آخر بازی HLA را دیدی ؟
    [/QUOTE]
    هنوز تموم نکردم.اسپویل نکن
    ___________________
    من اینو میگم.تو یه برهه حتی بعد از ساخت source 2 والو بیخیال میشه و تمام نویسنده هاشو ول میکنه و میرن و دوباره تو 2019 برمیگردن.
    آخه نویسنده اونم تو این سطح ول کردن نداره و اینکه فوقش یه پروژه تکمیل شده که نشده بود چون اینا تقریبا 2016 رفتن و حدود 2019 اومدن و اسمشون هم تو alyx هست.پس معلومه تو اون کار کردن،بعدا.
    و حتی اگه پروژه ای تموم شده میشستن رو یه پروژه دیگه کار میکردن اگه والو میخواست بازی بسازه و از فاز کانتر و دوتای خالی بیاد بیرون.
    من حرفم همین یه جمله هست.که رفتار والو تو اون برهه،نشانه ای از عزم والو برا بازیسازی نداشت.
    آخه چجوری میشه یکی بخواد برگرده به بازیسازی،بعد کل نویسنده هاشو بریزه بیرون

  9. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4837998, member: 58618″]
    ایپی که ماله خودشه. یا بسازه یا بده براش بسازن.بهتر از اینه که از نو ایپی بسازه.تیم و پول هم داره.

    تو همون خبرها از ضعف پروژه نگفتن از ایراد موتور گفتن. که باید بعد ایراد وارد ساخت میشدن که نشدن. از این جهت میگم.
    [/QUOTE]

    آخر بازی HLA را دیدی ؟

  10. [QUOTE=”RoCoCo, post: 4837848, member: 21106″]
    اینم بگم که turtle rock دیگه با valve نیست و خیلی وقت هست که جدا شدن که evolve رو ساختن که میتونست مثل l4d انقلابی باشه اما warner مجبورشون کرد گند بزنن به بازی با micro-transaction الانم دارن روی back 4 blood کار‌ میکنن که‌ میشه همون l4d 3 برای همین بعید میدونم l4d 3 از سمت valve در‌ کار باشه و برن سمت یه ip جدید چون اونایی که باید l4d بسازن دیگه نیستن
    [/QUOTE]
    در عجبم ماکروسافت همچین استدیویی رو چرا نخریده
    تو فروش که موفق عمل کردن و همکاری داشتن
    بشدت استدیوی خوبی هست و با l4d 1 2 کلی خاطره دارم
    امیدوارم شروعی باش برای ادامه فرنچایز

  11. [QUOTE=”RoCoCo, post: 4837848, member: 21106″]
    اینم بگم که turtle rock دیگه با valve نیست و خیلی وقت هست که جدا شدن که evolve رو ساختن که میتونست مثل l4d انقلابی باشه اما warner مجبورشون کرد گند بزنن به بازی با micro-transaction الانم دارن روی back 4 blood کار‌ میکنن که‌ میشه همون l4d 3 برای همین بعید میدونم l4d 3 از سمت valve در‌ کار باشه و برن سمت یه ip جدید چون اونایی که باید l4d بسازن دیگه نیستن
    [/QUOTE]
    ایپی که ماله خودشه. یا بسازه یا بده براش بسازن.بهتر از اینه که از نو ایپی بسازه.تیم و پول هم داره.
    [QUOTE=”EAST2WEST, post: 4837849, member: 37616″]
    بحث سر جاشه ، همینطور که گفتم این کمپانی نمیخواهد هر بازی بسازه هر وقت که طرح جالبی دستشون بیاد میسازن ، معیار و استاندارد‌های بالایی هم برای خودشون تعیین کردن، برای همین خیلی از طرح های HL3 و L4D3 که pitch شدن را کنسل کرد، خبرش هم موجوده ،
    سازنده‌های بازی همیشه میرن و میان ، موقعی که کار باشه هستن موقعی هم که پروژه میره تو hibernation استودیو را ترک می‌کنن
    [/QUOTE]
    تو همون خبرها از ضعف پروژه نگفتن از ایراد موتور گفتن. که باید بعد ایراد وارد ساخت میشدن که نشدن. از این جهت میگم.

  12. [QUOTE=”RoCoCo, post: 4837848, member: 21106″]
    اینم بگم که turtle rock دیگه با valve نیست و خیلی وقت هست که جدا شدن که evolve رو ساختن که میتونست مثل l4d انقلابی باشه اما warner مجبورشون کرد گند بزنن به بازی با micro-transaction الانم دارن روی back 4 blood کار‌ میکنن که‌ میشه همون l4d 3 برای همین بعید میدونم l4d 3 از سمت valve در‌ کار باشه و برن سمت یه ip جدید چون اونایی که باید l4d بسازن دیگه نیستن
    [/QUOTE]

    Evolve سرنوشت تلخی داشت ولی درس عبرتی شد برای Publisher هایی که حرص پول دارن

  13. مهم نیست ولو چی بیوده و چی شده مهم اینه که دارن با قدرت بر میگردن با اون کلیف هنگر ته alyx مطمئن باشین HL3 همین الان در حال ساخت هستش

    +

    [QUOTE=”? ? ? ? ? ?, post: 4803457, member: 57813″]
    [URL=’https://www.reddit.com/r/Games/comments/hoakv8/we_were_wrong_with_the_premise_that_you_will_be/’]r/Games – “We were wrong with the premise that you will be happiest if you work on something you personally want to work on the most” ~ Valve developer[/URL]

    به نکات جالبی اشاره کرده طرف . قانون هرکی هرچی دلش خواست میتونه تو ولو بسازه باعث شده خیلی از ایده های ساخت بازی به سرانجام نرسن Half-Life Alyx هم حاصل قانون جدید ولو بوده که باید حتما پروژش به سر انجام میرسیده وگرنه معلوم نبود با قانون قبلی ولو همین Alyx هم به سر انجام میرسید یا نه !!! خلاصه که خیلی از پروژه ها به خاطر همین قضیه و ترس موفق نشدن کنار گذاشته شدن چون دد لاینی واسه ساخت و اتمام پروژه وجود نداشته همین سورس 2 قشنگ پاشه آشیل ساخت HL بوده بعد دو قرن تکمیل شده که خوب اینم فک میکنم از همین قانون no-management نشات میگرفته وگرنه اپگرید کردن و ساخت انجین مگه چقدر باید طول بکشه ؟! بماند که ظاهرا همین الانش هم موتور بازی مشکل داره سر Half-Life Alyx هنوز لودینگ های مسخره وسط مرحله وجود داشت با اینکه به شدت خروجی خفنی داشت ولی قشنگ معلوم بود موتور بازی هنوز کار داره به هر حال Half-Life Alyx قرار نقطه شروع دوباره ولو باشه در اینش شکی نیست باید خودمون رو بر آینده فک برانداز آماده کنیم
    [/QUOTE]

  14. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4837836, member: 58618″]
    ببین بحث در مورد کنار کشیدن والو از بازیسازی بود به کجا میبریش
    ________________________
    من یه سوال کردم کمپانی ای که میخواد بازم بازی بسازه. 4 تا از بزرگترین نویسنده هاشو میزاره کنار،که بعد دوباره دو تاشونو حدود 2019 برگردونه که بشینن alyx رو کامل کنند.
    تو این حدود 6 سال چی کردن بعد از ساخت source 2 . که نشون بده اومدن دنباله های نسخه های قبل رو بسازن ،کنار گذاشتن 4 تا از بزرگترین نویسنده هاشون،نشونه بازیسازیه .این نشونه ساخت بازیه یا درامدزایی بالای استیمه که بیخیال بازیسازی تو سطح عناوین بزرگی مثل هاف لایف شدن.
    میگن alyx رو تو 2016 شروع کردیم ولی وقتی دو تا نویسنده اصلیش تو 2019 بهشون اضافه شدن معلومه ماجرا چی بوده.
    [/QUOTE]

    بحث سر جاشه ، همینطور که گفتم این کمپانی نمیخواهد هر بازی بسازه هر وقت که طرح جالبی دستشون بیاد میسازن ، معیار و استاندارد‌های بالایی هم برای خودشون تعیین کردن، برای همین خیلی از طرح های HL3 و L4D3 که pitch شدن را کنسل کرد، خبرش هم موجوده ،
    سازنده‌های بازی همیشه میرن و میان ، موقعی که کار باشه هستن موقعی هم که پروژه میره تو hibernation استودیو را ترک می‌کنن

  15. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4837775, member: 58618″]
    اونموقع اره.ولی source 2 الان 5 ساله ساخته شده و خبری از هیچی نیست.یه dota 2 اومده و یه alyx . artifact .اینا که دیگه برا اونه.
    [/QUOTE]
    اینم بگم که turtle rock دیگه با valve نیست و خیلی وقت هست که جدا شدن که evolve رو ساختن که میتونست مثل l4d انقلابی باشه اما warner مجبورشون کرد گند بزنن به بازی با micro-transaction الانم دارن روی back 4 blood کار‌ میکنن که‌ میشه همون l4d 3 برای همین بعید میدونم l4d 3 از سمت valve در‌ کار باشه و برن سمت یه ip جدید چون اونایی که باید l4d بسازن دیگه نیستن

  16. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4837781, member: 7597″]
    خودت بهتر میدونی ولو تقریبا 3-2 سال هست که دوباره متمرکز شده روی بازیسازی، بازیهای خوبی هم ساخته، گل سرسبدشون هم Alyx هست.
    تیم Alyx بنظرت بیکار میمونن؟
    in the valley of gods بازی بعدیشون هست که بخاطر Alyx متوقف شده بود.
    مطمئنا پروژه بعدی HL هم تو دستور کار هست.
    این RIP حتما مال دوران قبل از Alyx، الان واقعا ولو برگشته.
    [/QUOTE]
    آره این alyx یک کورسوی امیدی روشن کرد ولی با این روند کندی که اینا پیش میرن ادامه HL با اون وسواس ،ولو احتمالا ده سال دیگه ..

  17. [QUOTE=”EAST2WEST, post: 4837827, member: 37616″]
    نه برای رضای خدا نمیسازه منظور اینه که به اندازه کافی استیم براش درآمد داره پس اولویت‌اش برای ساخت بازی دیگه سودآوری نیست کیفیت هست ، Half Life Alyx هم یک عنوان انحصاری نیست که بشه بهش بگی Incentive ، این لوس بازی‌ها فقط ماله Epic و Sony

    هست که هر چی دستشون میرسه یه برچسب exclusive میزنن روش
    [/QUOTE]
    ببین بحث در مورد کنار کشیدن والو از بازیسازی بود به کجا میبریش
    ________________________
    من یه سوال کردم کمپانی ای که میخواد بازم بازی بسازه. 4 تا از بزرگترین نویسنده هاشو میزاره کنار،که بعد دوباره دو تاشونو حدود 2019 برگردونه که بشینن alyx رو کامل کنند.
    تو این حدود 6 سال چی کردن بعد از ساخت source 2 . که نشون بده اومدن دنباله های نسخه های قبل رو بسازن ،کنار گذاشتن 4 تا از بزرگترین نویسنده هاشون،نشونه بازیسازیه .این نشونه ساخت بازیه یا درامدزایی بالای استیمه که بیخیال بازیسازی تو سطح عناوین بزرگی مثل هاف لایف شدن.
    میگن alyx رو تو 2016 شروع کردیم ولی وقتی دو تا نویسنده اصلیش تو 2019 بهشون اضافه شدن معلومه ماجرا چی بوده.

  18. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4837812, member: 58618″]
    خدا کنه.حدود یه دهه بازی بزرگی ندادن و وقتشه.استیم باعث شد والو از ساخت بازی فاصله بگیره. عنوان در سطح artifact و valleys of god نمیخوایم
    و گر نه خود دوتا وحشتناک طرفدار داره.ما میخوایم برگرده به ساخت عناوین بزرگش و شماره سه هاف لایف و l4d و پورتال رو بزنه.بازی در سطح اسم والو.و مثل گذشته سالی یه عنوان از والو بیاد.

    والو برا رضای خدا بازی میسازه پس. یعنی چی برا سوداوری نمیسازه.الان چه سود هنگفتی سره کیت استیمش کرد که نوش جونش.حقشه.ولی اینا رو نگید
    5-6 سال زمان یه روز نیست.
    هیچکدوم از دلایل بالا،دلیل قانع کننده غیب شدن والو در حدود یه دهه نیست.پول استیم والو رو کشید کنار از بازیسازی و تک تک نویسنده های بزرگ استودیو جدا شدند و رفتند و مشخص شد که بازیسازی رو ول کرده و بعدا دوباره پینکرتون و ولپاوو رو دوباره برگردوندن
    [URL=’https://www.polygon.com/2017/2/17/14652732/valve-erik-wolpaw-leaves’]Portal writer Erik Wolpaw leaves Valve[/URL]
    [URL=’https://www.pcgamesn.com/jay-pinkerton-quits-valve’]Not many writers left at Valve as Jay Pinkerton leaves[/URL]
    [URL=’https://www.eurogamer.net/articles/2019-01-04-looks-like-valve-writer-erik-wolpaw-has-rejoined-the-company’]Valve writer Erik Wolpaw rejoins company[/URL]
    [URL=’https://www.pcgamer.com/portal-2-co-writer-jay-pinkerton-seems-to-be-back-at-valve/’]Portal 2 co-writer Jay Pinkerton returns to Valve (Updated)[/URL]
    جفت اینها که تو 2019 برگشتن دوباره از نویسنده های alyx هستند.
    لید لاو 2016 رفت
    [URL=’https://www.theverge.com/2016/1/8/10736894/half-life-writer-marc-laidlaw-leaves-valve’]Original Half-Life writer Marc Laidlaw leaves Valve after nearly two decades[/URL]
    فالیسزک همم رفت
    [URL=’https://www.gamesindustry.biz/articles/2017-05-02-chet-faliszek-leaves-valve’]Chet Faliszek leaves Valve[/URL]
    تو 18 ماه 4 تا از بزرگان والو رفتند.کمپانی ای که دنبال بازیسازی باشه. 4 تا از بزرگترین نویسنده هاشو ول میکنه برن اگه دنبال ساخت بازی باشه.نگو اینا رو.والو جدا بیخیال بازیسازی مثل گذشته شده بود.
    [/QUOTE]

    نه برای رضای خدا نمیسازه منظور اینه که به اندازه کافی استیم براش درآمد داره پس اولویت‌اش برای ساخت بازی دیگه سودآوری نیست کیفیت هست ، Half Life Alyx هم یک عنوان انحصاری نیست که بشه بهش بگی Incentive ، این لوس بازی‌ها فقط ماله Epic و Sony

    هست که هر چی دستشون میرسه یه برچسب exclusive میزنن روش

  19. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4837781, member: 7597″]
    خودت بهتر میدونی ولو تقریبا 3-2 سال هست که دوباره متمرکز شده روی بازیسازی، بازیهای خوبی هم ساخته، گل سرسبدشون هم Alyx هست.
    تیم Alyx بنظرت بیکار میمونن؟
    in the valley of gods بازی بعدیشون هست که بخاطر Alyx متوقف شده بود.
    مطمئنا پروژه بعدی HL هم تو دستور کار هست.
    این RIP حتما مال دوران قبل از Alyx، الان واقعا ولو برگشته.
    [/QUOTE]
    خدا کنه.حدود یه دهه بازی بزرگی ندادن و وقتشه.استیم باعث شد والو از ساخت بازی فاصله بگیره. عنوان در سطح artifact و valleys of god نمیخوایم
    و گر نه خود دوتا وحشتناک طرفدار داره.ما میخوایم برگرده به ساخت عناوین بزرگش و شماره سه هاف لایف و l4d و پورتال رو بزنه.بازی در سطح اسم والو.و مثل گذشته سالی یه عنوان از والو بیاد.
    والو بی نظیره سطحش ساخت عنوان در سطح artifact نیست. اون باید فلگ شیپ بزنه. عنوان بزنه که بقیه ازش کپی کنن.و بگن الهام گرفتیم از فلان بازی والو.
    والو جایگاهش اونجاست نه ساخت عناوین کوچک.باید مثل alyx وقتی میاد فروش vr رو سه برابر کنه.که vr هایی که فروش نمیرفت sold out شد اینجور والوی میخوایم.
    و گر نه اگه میخواد artifact و valley رو بسازه. بره پیداش نشه.
    [QUOTE=”EAST2WEST, post: 4837784, member: 37616″]
    Half-Life Alyx بهترین بازی VR است که تا حالا ساخته شده ،[COLOR=rgb(184, 49, 47)] استودیوی والو برای سودآوری یا دادن fan-service بازی نمیسازه[/COLOR] ، برای نوآوری بازی میسازه ، سری HL یه انقلاب در گرافیک و سبک بازی‌های شوتر بود ، سری L4D یه انقلاب در سبک CO-OP بود تا میرسیم به

    Half Life Alyx که والو باهاش مرزهای Immersion را شکست ، یه بازی خوب هم یه روزه ساخته نمیشه ، زمان بره
    [/QUOTE]
    والو برا رضای خدا بازی میسازه پس. یعنی چی برا سوداوری نمیسازه.الان چه سود هنگفتی سره کیت استیمش کرد که نوش جونش.حقشه.ولی اینا رو نگید
    5-6 سال زمان یه روز نیست.
    هیچکدوم از دلایل بالا،دلیل قانع کننده غیب شدن والو در حدود یه دهه نیست.پول استیم والو رو کشید کنار از بازیسازی و تک تک نویسنده های بزرگ استودیو جدا شدند و رفتند و مشخص شد که بازیسازی رو ول کرده و بعدا دوباره پینکرتون و ولپاوو رو دوباره برگردوندن
    [URL=’https://www.polygon.com/2017/2/17/14652732/valve-erik-wolpaw-leaves’]Portal writer Erik Wolpaw leaves Valve[/URL]
    [URL=’https://www.pcgamesn.com/jay-pinkerton-quits-valve’]Not many writers left at Valve as Jay Pinkerton leaves[/URL]
    [URL=’https://www.eurogamer.net/articles/2019-01-04-looks-like-valve-writer-erik-wolpaw-has-rejoined-the-company’]Valve writer Erik Wolpaw rejoins company[/URL]
    [URL=’https://www.pcgamer.com/portal-2-co-writer-jay-pinkerton-seems-to-be-back-at-valve/’]Portal 2 co-writer Jay Pinkerton returns to Valve (Updated)[/URL]
    جفت اینها که تو 2019 برگشتن دوباره از نویسنده های alyx هستند.
    لید لاو 2016 رفت
    [URL=’https://www.theverge.com/2016/1/8/10736894/half-life-writer-marc-laidlaw-leaves-valve’]Original Half-Life writer Marc Laidlaw leaves Valve after nearly two decades[/URL]
    فالیسزک همم رفت
    [URL=’https://www.gamesindustry.biz/articles/2017-05-02-chet-faliszek-leaves-valve’]Chet Faliszek leaves Valve[/URL]
    تو 18 ماه 4 تا از بزرگان والو رفتند.کمپانی ای که دنبال بازیسازی باشه. 4 تا از بزرگترین نویسنده هاشو ول میکنه برن اگه دنبال ساخت بازی باشه.نگو اینا رو.والو جدا بیخیال بازیسازی مثل گذشته شده بود.

  20. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4837775, member: 58618″]
    اونموقع اره.ولی source 2 الان 5 ساله ساخته شده و خبری از هیچی نیست.یه dota 2 اومده و یه alyx . artifact .اینا که دیگه برا اونه.
    [/QUOTE]

    Half-Life Alyx بهترین بازی VR است که تا حالا ساخته شده ، استودیوی والو برای سودآوری یا دادن fan-service بازی نمیسازه ، برای نوآوری بازی میسازه ، سری HL یه انقلاب در گرافیک و سبک بازی‌های شوتر بود ، سری L4D یه انقلاب در سبک CO-OP بود تا میرسیم به

    Half Life Alyx که والو باهاش مرزهای Immersion را شکست ، یه بازی خوب هم یه روزه ساخته نمیشه ، زمان بره

  21. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4837775, member: 58618″]
    اونموقع اره.ولی source 2 الان 5 ساله ساخته شده و خبری از هیچی نیست.یه dota 2 اومده و یه alyx . artifact .اینا که دیگه برا اونه.
    [/QUOTE]
    خودت بهتر میدونی ولو تقریبا 3-2 سال هست که دوباره متمرکز شده روی بازیسازی، بازیهای خوبی هم ساخته، گل سرسبدشون هم Alyx هست.
    تیم Alyx بنظرت بیکار میمونن؟
    in the valley of gods بازی بعدیشون هست که بخاطر Alyx متوقف شده بود.
    مطمئنا پروژه بعدی HL هم تو دستور کار هست.
    این RIP حتما مال دوران قبل از Alyx، الان واقعا ولو برگشته.

  22. [QUOTE=”EAST2WEST, post: 4837730, member: 37616″]
    کنسل شدن پروژه‌ی L4D3 بیش از اونکه بخواهد بخاطر استیم باشه ، به دلیل توسعه و ساخت کند موتور Source 2 بود
    [/QUOTE]
    اونموقع اره.ولی source 2 الان 5 ساله ساخته شده و خبری از هیچی نیست.یه dota 2 اومده و یه alyx . artifact .اینا که دیگه برا اونه.

  23. [QUOTE=”rahyarpaul, post: 4837695, member: 58618″]
    بهترین کمپانی بازیسازی با تنوع بی نظیر که فقط شاهکار خلق میکرد و به دست استیم از بین رفت و ما را در حسرت هاف لایف پورتال و l4d و … گذاشت.
    روحت شاد و یادت گرامی باد.
    [/QUOTE]

    کنسل شدن پروژه‌ی L4D3 بیش از اونکه بخواهد بخاطر استیم باشه ، به دلیل توسعه و ساخت کند موتور Source 2 بود

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا