اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5

آپدیت 1.05 بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

به‌تازگی کاربران کنسولی بازی Cyberpunk 2077 آپدیت 1.05 را دریافت کرده‌اند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

آپدیت 1.05 بازی Cyberpunk 2077

پس از عرضه اولین آپدیت بزرگ سایبرپانک 2077 در چند روز پیش، حال دومین آپدیت بزرگ نیز همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، تا قبل از پایان یافتن ماه دسامبر عرضه شده است. این آپدیت در حال حاضر تنها برای کاربران کنسولی در دسترس است و گفته شده که کاربران رایانه‌های شخصی نیز به‌زودی آپدیت را دریافت می‌کنند.

آپدیت 1.05 شامل بهبودهای زیادی در بخش‌های مختلف می‌شود. در لیست طولانی که استودیو CD Projekt Red منتشر کرده، گفته شده که این آپدیت باگ‌هایی را در بخش کوئست‌ها، گیمپلی، رابط کاربری و المان‌های بصری رفع می‌کند. همچنین پرفورمنس بازی دچار بهبود و پایداری بیشتری شده است. شما می‌توانید لیست کامل بهبودهای آپدیت 1.05 را از اینجا مطالعه فرمایید.

مطمئنا باگ‌های زیادی برای رفع شدن وجود دارند. طرفداران امیدوارند تا با عرضه پچ‌های بزرگی که قرار است در ماه ژانویه و فوریه عرضه شوند، وضعیت بازی دچار تغییری اساسی شود. در همین حال، پس از حذف موقت Cyberpunk 2077 از روی فروشگاه PSN و قرار گرفتن یک اخطاریه در فروشگاه مایکروسافت مبنی بر وضعیت ناپایدار بازی، افراد زیادی در پی ریفاند کردن سایبرپانک 2077 و پس گرفتن پول خود هستند که سونی و مایکروسافت این امکان را فراهم ساخته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا