اخبار بازیپلی استیشن 4کامپیوتر

اسناد رسمی سونی پورت PC بازی Uncharted 4 را تأیید می‌کند

اینطور که به‌نظر می‌رسد، ممکن است عنوان فرست پارتی بزرگ بعدی سونی که برای پلتفرم PC عرضه می‌شود، بازی Uncharted 4: A Thief’s End است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Uncharted 4

چند ماه قبل بود که شرکت Sony رسما اعلام کرد که عنوان Days Gone برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن تأیید کرده بود که به دنبال عرضه دیز گان برای PC، شاهد پورت شدن چندین عنوان دیگر از بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن بر روی این پلتفرم خواهیم بود. حال بازی بزرگ بعدی که قرار است نسخه PC آن معرفی شود، احتمالا به‌طور تصادفی لو رفته است.

طبق اسنادی که پس از ارائه برنامه‌های مالی سونی توسط کاربری در فروم ریست ارا رویت شده، سونی بازی Uncharted 4 را در میان بازی‌هایی که قرار است از انحصار پلی استیشن خارج و بر روی PC عرضه شوند، لیست کرده است. با توجه به اینکه سونی تاکنون این معرفی را به‌طور رسمی اعلام نکرده است، لیست شدن این عنوان اکشن ادونچر برای پیسی تعجب‌برانگیز است. اما ممکن است به‌زودی سونی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

پس از عرضه شدن Horizon Zero Dawn برای PC در سال 2020 و همچنین Days Gone طی چند روز پیش، این ساخته استودیوی Naughty Dog سومین بازی بزرگی خواهد بود که از سوی استودیوهای فرست پارتی سونی برای این پلتفرم عرضه خواهد شد. آنچارتد 4 ابتدا در سال 2016 به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شده بود و یکی از پرفروش‌ترین عناوین فرست پارتی این کنسول به‌شمار می‌رود.

نظر شما در مورد عرضه شدن این عنوان بر روی PC چیست؟ آیا بابت انتشار بازی‌های بیشتری از پلی استیشن بر روی این پلتفرم هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا