اخبار بازی

یوبیسافت ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity را تأیید کرد

گزارش جدید بلومبرگ اطلاعات فراوانی را از نسخه بعدی سری Assassin’s Creed که ظاهرا یک پلتفرم آنلاین عظیم خواهد بود، لو می‌دهد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی بازی Assassin's Creed

طبق این گزارش، شرکت Ubisoft بر روی این پروژه که با اسم رمز Assassin’s Creed Infinity شناخته می‌شود، در حال کار است. گفته شده این پروژه در حقیقت یک پلتفرم آنلاین عظیم محسوب می‌شود که بر خلاف بازی‌های قبلی سری، بجای یک دوره تاریخی مشخص و تمرکز روی آن، دارای چندین ستینگ مختلف خواهد بود.

هر چند یوبیسافت در خصوص اطلاعات جزئی این گزارش واکنشی نشان نداده، اما وجود داشتن پروژه Assassin’s Creed Infinity را تأیید کرده است. سخنگوی یوبیسافت به بلومبرگ اعلام کرده: «قصد داریم انتظارات طرفدارانی که به‌دنبال یک رویکرد منسجم‌تر بودند را برآورده کنیم.»

بلومبرگ ذکر می‌کند که این تغییر بزرگ با الهام از موفقیت‌های Fortnite و GTA V صورت گرفته است. هنوز تا عرضه آساسینز کرید اینفینیتی سال‌ها فاصله داریم و گفته شده این عنوان به مرور زمان تکامل می‌یابد. همچنین منابع بلومبرگ گفته‌اند که این پروژه با همکاری شعبه مونترال (سازندگان Assassin’s Creed Valhalla) و کوبک (سازندگان Assassin’s Creed Odyssey) ساخته می‌شود، اما شعبه کوبک مسئولیت مجموعه آساسینز کرید را بر عهده می‌گیرد.

با توجه به عرضه شدن آپدیت‌های رایگان و محتویات پولی مختلف برای نسخه‌های اوریجینز، آدیسی و والهالا، می‌توان گفت مجموعه Assassin’s Creed سال‌هاست که به سمت رویکردی لایو سرویس محور نزدیک شده. با اینحال، به‌نظر می‌رسد Assassin’s Creed Infinity یک قدم بزرگ‌تر در این راه به‌شمار می‌آید.

در هر صورت، طبق شنیده‌های جیسون شرایر از بلومبرگ، Assassin’s Creed Infinity حداقل تا سال 2024 عرضه نمی‌شود و ممکن است در سال‌های آینده برنامه‌های یوبیسافت در خصوص توسعه این پلتفرم آنلاین تغییر یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا