جید ریموند در DICE 2011 اعلام کرد که استودیوی انها در تورنتو در کار بر روی یک پروژه ی جدید است.
او
این بازی را یک بازی با فضای اجتماعی نامید و گفت که سازندگان نباید از ساخت
چنین بازی هایی بترسند.زیرا از لحاظ ساختاری تفاوت زیادی بین ساخت این
گونه بازی ها با بازی های عادی نیست.تفاوت اینجاست که ما یک بازی می سازیم و
آنرا تقدیم طرفداران می کنیم و آنها هستند که بازی را پیشرفت و توسعه می
دهند و تبدیل به یک اجتماع بزرگ می کنند.
ریموند معتقد است که برتری
این گونه بازی ها نسبت به بقیه ی پروژه ها این است که بعد از مدتی جامعه ی
طرفداران بازی چیزی می سازند که بسیار بزرگ تر از چیزی است که سازندگان
اصلی ساختند و آن وقت است که خلاقیت های هر فرد باعث به اوج رسیدن بازی می
شود.
استودیوی Ubisoft Toronto دو سال پیش با هدف تمرکز زدایی عناوین بزرگ Ubisoft از روی استودیوی Montreal تاسیس شد و هم اکنون بر روی شماره ی بعدی از سری بازی های Splinter Cell کار می کند.
آپدیت:
طی صحبتی که جید ریموند با Wired.com داشت,گفت که مظور او کار بر روی یک IP جدید نبود بلکه کار بر روی یک پروژه ی جدید بود و اینکه حرفهایی که او در سخنرانی خود در DICE زد بیشتر افکار و نظرات خود بود که در آینده به آنها خواهد رسید و این پروژه ی جدید از IP های موجود در Ubisoft ساخته خواهد شد.