Ubisoft: از اشتباهات AC: Unity در AC: Syndicate درس گرفته ایم

«یوبی سافت کوبک» توسعه دهنده عنوان AC: Syndicate از اشتباهات استدیو «یوبی سافت مونتریول» در AC: Unity درس گرفته است. 

Assassin's Creed Unity عنوانی بود در یک دوره معاصر و تاریخی جدید که سال گذشته منتشر شد، و با مشکلات فنی بسیار زیادی لاچ گردید که این مشکلات در همه پلتفرم ها باعث خشم طرفداران شد. حال این بار Assassin's Creed Syndicate اولین عنوان استدیو یوبی سافت کوبک هست که امسال برخلاف روال همیشه توسط یوبی سافت مونتریول توسعه پیدا نمی کند.

«فرانسوا پولاند» تهیه کننده ارشد این عنوان گفته است که تیم سازنده از اشتباهات عنوان Unity در Syndicate درس گرفته و قصد دارد تمرکز خود را روی مکانیزم های اصلی و لذت بردن طرفداران از بازی قرار دهد. او می گوید یوبی سافت از بازخوردهای طرفداران در اشتباهاتش درس می گیرد و اشتباهات گذشته باعث پولیش شدن بیشتر بازی و هسته اصلی آن و چیزهایی که گیمران می خواهند مثل، اختفا و کشف چیزهای دیگر می شود.

پولاند این طور گفت:« چیزی که ما به عنوان یک کمپانی یا استدیو انجام می دهیم، چیزی شبیه به یک ماشین یادگیری است. ما چیزهای خیلی زیاد و خوبی می سازیم، ولی ما گاهی اوقات هم اشتباه می کنیم، بنابراین امسال ما تصمیم گرفته ایم که تمرکز خود را فقط روی بازی و درس گرفتن از اشتباهات گذشته قرار بدهیم. یعنی اینکه مخفی کاری، مبارزه و چیزهایی مثل این تجربه ها را ما می خواهیم پولیش کنیم، و قصد داریم که مطمئن شویم هسته اصلی Assassin's Creed پولیش می شود، این چیزی است که گیمران می خواهند و با آن احساس راحتی می کنند، چیزی که ما می خواهیم انجام بدهیم این هست که برروی هسته اصلی بازی تمرکز کنیم و یک بازی عالی و بزرگ را بسازیم.»

برخلاف Unity عنوان AC: Syndicate دارای بخش مولتی پلیر نیست، این کار ممکن است به دلیل تاثیر بر عملکرد بازی از سوی طرفداران انجام شده باشد.

منبع

خروج از نسخه موبایل