اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5نینتندو سوییچ

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 برای نسل جدید و نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود

پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف، اکتیویژن به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X|S و همچنین Nintendo Switch عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2

بازسازی نسخه اول و دوم Tony Hawk’s Pro Skater که سال گذشته برای نسل هشتم و PC عرضه شد و واکنش‌های مثبتی را نیز به همراه داشت، در تاریخ 26 مارچ (6 فروردین 1400) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود. همچنین نسخه نینتندو سوئیچ این عنوان نیز تأیید شده، اما در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی جز سال 2021 برای این نسخه مشخص نیست.

به گفته شرکت Activision، کاربران کنسول‌های PS5 و Xbox Series X قادرند تا بازی را به‌صورت 120/1080p فریم و یا 4K نیتیو همراه با 60 فریم اجرا کنند. (رزولوشن نسخه ایکس باکس سری اس 1440p و 4K آپسکیل شده خواهد بود.)

اگر بازی  Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 را در اخیتار دارید، لزوما به این معنی نیست که ارتقای نسل بعد را به‌صورت رایگان دریافت خواهید کرد. به‌طور کلی چهار حالت مختلف برای افرادی که نسخه نسل هشتمی را خریداری کرده‌اند وجود دارد که در پایان به مسیر دستیابی به ارتقای نسل نهمی تمام آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • اگر نسخه Digital Deluxe بازی را بر روی نسل قبل تهیه کرده‌اید، بدون هزینه اضافه به ورژن نسل بعدی بازی دسترسی خواهید داشت. (بجز کاربران ژاپنی)

 

  • اگر نسخه عادی بازی را به‌صورت دیجیتالی بر روی نسل قبل تهیه کرده‌اید، می‌توانید با پرداخت 10 دلار به نسخه Cross-Gen Deluxe Bundle که ورژن نسل بعدی و محتویات دیلاکس ادیشن را در بر دارد، دسترسی داشته باشید.

 

  • اگر نسخه فیزیکی PS4 را در اختیار دارید، می‌توانید به نسخه PS5 بازی دسترسی داشته باشید، اما باید دیسک بازی را وارد کنسول کنید.

 

  • اگر نسخه فیزیکی Xbox One را در اختیار دارید، در حال حاضر هیچ راهی برای ارتقای آن به نسخه Xbox Series X/S وجود ندارد و گزینه‌ای پیش‌روی شما نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا