اخبار بازی

احتمال ساخت بازسازی نسخه اول و دوم بازی Tony Hawk’s Pro Skater

بازی Tony Hawk's Pro Skater

به گفته خبرنگار و اینسایدر شناخته شده صعنت بازی یعنی Sabi، ریمستر نسخه اول و دوم بازی Tony Hawk’s Pro Skater توسط شرکت اکتیویژن در حال تولید قرار دارد. براساس یک منبع قابل اطمینان، یک واسط در شرکت اکتیویژن عنوان کرده است که پروتوتایپی برای دو نسخه بازسازی در داخل شرکت ارائه شده است.

اکنون مشخص نیست این دو نمونه اولیه، چراغ سبز را برای ساخت نسخه کامل‌شان دریافت کرده‌اند. با این حال این موضوع بیان می‌دارد که حداقل شرکت اکتیویژن به دنبال باز گرداندن این مجموعه کلاسیک است.

یک منبع از شرکت اکتویژن حدود یک هفته پیش به من گفت که دو نمونه اولیه از بازسازی نسخه اول و دوم بازی Tony Hawk’s Pro Skater آماده شده است. این دو نمونه درون شرکت ارائه شده. من این موضوع را پیش از این به اشتراک نگذاشتم زیرا مطمئن نبودم که این پروتوتایپ‌ها به طور کامل وارد مرحله توسعه بازسازی می‌شوند یا تنها یک تست به شمار می‌روند.

Sabi در ادامه گفت که این اطلاعات توسط سایر اینسایدرها هم کم و بیش دست به دست شده و به نوعی مورد تایید قرار گرفته است. با این حال هم‌چنان مشخص نیست ساخت نسخه کامل این دو نمونه اولیه در دستور کار قرار می‌گیرد یا خیر.

باید به این موضوع هم اشاره که کنیم که شرکت اکتیویژن پیش از این در سال 2012 نسخه اول Tony Hawk’s Pro Skater را بازسازی کرده بود. اما این نسخه به واسطه مشکلات فراوانی که داشت مورد استقبال قرار نگرفت. به همین دلیل بازسازی دو نسخه اول این مجموعه که بسیار محبوب هم به شمار می‌روند به هیچ وجه دور از انتظار نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا