اخبار بازی

حضور تونی هاک، مایک پانداسمیت و سید میر در رویداد پکس آنلاین و ای‌جی‌اکس دیجیتال تایید شد

اولین شرکت‌کنندگان افتتاحیه میزگرد آنلاین پکس آنلاین و ای‌جی‌اکس دیجیتال معرفی شدند. تونی هاک، مایک پانداسمیت و سید میر در این کنفرانس دیجیتال که از 12 تا 20 سپتامبر برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

تماشای این رویداد دیجیتال که به میزبانی پکس وست، پکس آس (استرالیا) و رویدادهای ای‌جی‌اکس در آمریکا، انگلستان و استرالیا برگزار می‌شود برای همگان رایگان خواهد بود.

خالق فرنچایز سایبرپانک مایک پانداسمیت، این رویداد را با بیان مطالب اصلی در مورد داستان فرنچایز در روز شنبه، 12 سپتامبر شروع خواهد کرد، این جلسه با حضور ستاره‌ی اسکیت‌بوردینگ تونی هاک برای صحبت در مورد مسابقات بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 Remaster ادامه خواهد یافت.

همچنین قرار است آهنگساز بازی Assassin’s Creed Valhalla، سارا شکنر و گرت کوکر آهنگساز بازی Halo Infinite و Ori and the Will of the Wisps حضور یابند ، سازنده معروف بازی‌های استراتژی سید میر نیز میزبانی یک پنل را برای صحبت در مورد پیشینه‌ی کار خود بر عهده خواهد داشت.

در این بین در رویداد ای‌جی‌اکس، آین هیگتن از سایت یوروگیمر با صدا‌پیشه‌ی Agent 47 دیوید بتسون مصاحبه‌ای ترتیب خواهد داد. بعلاوه استودیوی گیرباکس هم در این رویداد حضور خواهد یافت تا  طرح‌های بعد خود را اعلام کند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا