چرا بازی‌های Bethesda بسیار عظیم هستند

همه عاشق یک بازی RPG از استودیو بازی سازی Bethesda هستند. از Fallout گرفته تا Starfield و The Elder Scrolls، موفقیت Bethesda در فضای RPG اغلب از گستره وسیع این بازی‌ها و چندین ساعت وقت برای کاوش در آن‌ها ناشی شده است. برای برخی، بازی‌ها آنقدر عظیم هستند که دلهره‌آور یا به قول تاد هاوارد (غیر مسئولانه) هستند. هاوارد در مصاحبه اخیر توضیح داد که چرا بازی های Bethesda بسیار عظیم هستند.

در طول سال‌ها، عناوین استودیو بازی Bethesda جاه‌طلبانه‌تر و از نظر وسعت و اندازه بزرگ‌تر شده‌اند. در سال 2011، Skyrim منتشر شد و به بازیکنان یک نقشه گسترده و وسیع برای کاوش در طول صدها ساعت بازی را داد. در سال 2015، Fallout 4 که در آن زمان بزرگ‌ترین بازی در سری پسا آخرالزمانی بود، در سرتاسر جهان مورد توجه قرار گرفت و به پرفروش‌ترین عنوان این فرنچایز تبدیل شد. در سال 2023، این تیم پس از سال‌ها توسعه، Starfield را منتشر کرد و یک جهان گسترده برای اکتشاف با تعداد 1000 سیاره را ارائه کرد. بسیاری استدلال کرده‌اند که بزرگ‌تر بودن بازی لزوماً بهتر نیست و همانطور که تاد هاوارد می‌داند، بزرگ کردن این دنیاها همیشه معقول نیست.

او گفت: ما بخش کمی از بازی‌های خود در Bethesda را کاهش می‌دهیم، به همین دلیل است که بازی‌ها به‌طور غیر مسئولانه بزرگ هستند. و واقعاً این موضوع به خاطر تیم است، چون خلاقیت زیادی را در بازی به کار می‌برد. بدیهی است که این فقط من نیستم و فکر می‌کنم این چیزی است که آنها را واقعاً خاص می‌کند.

این یک تلاش تیمی است و ظاهراً این استودیو بازی Bethesda است که همه چیز را در بازی قرار دهد. در حالی که می‌دانیم که موارد زیادی از بازی‌هایی مانند Fallout 4 حذف شده است، این شرکت دوست ندارد چیزی را حذف کند. به هر حال این موارد بعداً به بازی اضافه خواهند شد.

تاد هاوارد افزود: استارفیلد ممکن است فوق العاده بزرگ باشد، اما BGS برای پر کردن این فضا مشکلاتی داشت. یکی از انتقادات اصلی در مورد بازی این است که چگونه بسیاری از نقاط مورد علاقه بازی احساس تکرار را به مخاطب القا می‌کنند.

 

 

خروج از نسخه موبایل