اخبار بازی

تیم ویلیتس به استودیو Saber Interactive پیوست

تیم ویلیتس

پیش از رویداد QuakeCon 2019 در ماه گذشته بود که تیم ویلیتس کارگردان استودیو id Software اعلام کرد از این شرکت جدا شده است. در حالی که تاکنون مقصد جدید ویلیتس مشخص نشده بود، به گفته ایشان معلوم شد که به استودیو Saber Interactive ملحق شده است.

کارگردان بازی Rage امروز در توییتر خود اعلام کرد که از این پس به عوان مدیر ارشد نوآوری و خلاقیت در کمپانی Saber Interactive فعالیت خواهد کرد. به گفته ویلیتس، در کار جدیدش وظیفه نظارت بر دید نوآورانه بر 5 استودیو دیگری که Saber Interactive در اختیار دارد را برعهده خواهد داشت. به‌علاوه ایشان کار خود را از اول ماه آگوست آغاز کرده است.

در بیانیه‌ای که تیم ویلیتس به وبسایت Fortune ارائه کرد اظهار کرد که ذات کوچک‌تر استودیو Saber باعث شده تا جذب این مجموعه شود.:

من قصد ندارم هیچ حرف نامطلوبی درباره شرکت بتسدا بزنم و بسیار هم آن‌ها را دوست دارم. اما تیم‌های کوچک‌تر بسیار مهیج و لذت‌بخش هستند. اگر شخصی ایده خوبی داشته باشد ما به سرعت از آن استقبال می‌کنیم اما اگر این ایده کارآمد نباشد آن را عوض می‌کنیم.

Saber Interactive جزو کمپانی‌های کوچک صنعت بازی به شمار می‌رود با این حال در طول چند سال اخیر به رشد خود ادامه داده است. شرکتی که به مدت 20 سال است در صنعت بازی حضور داشته و با ساخت بازی‌هایی نظیر World War Z که فروش خوبی نیز تجربه کرد نامش بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است. این سازنده هم‌چنین قرار است ریمستر بازی Ghostbusters: The Video Game را نیز در سال جاری عرضه کند و ساخت نسخه Nintendo Switch بازی The Witcher III: Wild Hunt را هم در دست دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا