در طی مصاحبهای که وبسایت خبری Penny Arcade با کارگردان هنری (Creative Director) استودیوی بازیسازی ID Software، تیم ولتس، صورت داده، وی اظهار داشت که زمان رونمایی از RAGE، اینکه چهار سال قبل از عرضهی رسمی به نمایش بازی پرداختهاند، یک تصمیم کاملا اشتباه بوده و وی پذیرفته است که آنها خیلی زود دست به انجام رونمایی زدهاند. تیم ولتس اضافه کرد که دیگر همچین اشتباهی را مرتکب نخواهند شد.
وی در ادامهی صحبتهایش اظهار داشت که استودیوی آنها در آینده، برای مقصدگاه بعدی بازیهایشان مانند Quake و Wolfenstein، دقیقا همین سیاستی که سازندگان Half Life و Skyrim پیش گرفتند، یعنی سیاست سکوت و محرمانه بودن پروژههای آنها تا نزدیکیهای زمان عرضه، اتخاذ خواهند کرد.
وی گفت: "نکتهای که از پروژهی RAGE و همچنین کار کردن با ناشران بزرگ مانند EA و Bethesda آموختیم، این بود که ما خیلی زود [نسبت به زمان عرضه] به نمایش کارهایمان میپرداختیم."
او در ادامه اذعان داشت: "موردی که قبلا در برخی صبحتهایم به آن اشاره داشتم، نگرانی من در مورد درک درست مردم از مبارزات مبتنی با وسایل نقلیه در زمان رونمایی ما از RAGE و آن چیزی که من برای این قسمت از بازی در نظر داشتم، بود. او اضافه کرد: "نمایشهای اولیهای که از این مبارزات داشتیم، در نهایت باعث درک نادرست مردم از چگونگی انجام این مبارزات شد."
"همه میدانند که Valve در حال کار بر روی Half Life 3 میباشد و به نظرم اینکه آنها هیچ نمایشی از بازی ندارند، بسیار کار خوب و به جایی است. سرانجام وقتی آنها بازی را به نمایش میگذارند، باعث به وجد آمدن همهی مردم میشود."
وی با سرمشق قرار دادن سازندههای Skyrim در این خصوص، اظهار داشت: "زمانی که آمادگی کامل داشته باشیم که کارهای خود را نشان دهیم، حتما برنامهای برای [نمایش] آنها خواهیم چید."
وی در آخر گفت: "همه از این موضوع مطلع بودند که Todd Howard در حال کار بر روی Elder Scrolls جدیدی بود. رونمایی از بازی، ده ماه قبل از عرضهی آن، کاملا برنامهی مناسبی برای این کار بوده است. امیدواریم که ما نیز بتوانیم این کار را دوباره انجام دهیم."