اخبار بازی

بازی Fortnite در سال 2021 رویداد حضوری نخواهد داشت

شرکت Epic Games اعلام کرده که برای حفظ مسائل ایمنی و سلامت افراد، در طول سال 2021 هیچگونه رویداد حضوری برای بازی فورتنایت برگزار نخواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Fortnite

با اینکه اپیک گیمز رویدادهای حضوری بازی Fortnite را برگزار نمی‌کند، اما مسابقات FNCS به‌صورت آنلاین در طول 2021 ادامه می‌یابد. اپیک گیمز به‌دنبال این بود تا برنامه‌هایی که شامل تورنمنت‌های هفتگی، تورنمنت‌های خاص و مسابقات Creator Cups می‌شد را در طول سال عملی کند.

اپیک گیمز در بیانیه‌ای توضیح داد: “هدف ما این است تا در نهایت تورنمنت‌های جهانی را مجددا برگزار کنیم، اما اولویت ما برای چنین رویدادهایی سلامتی و امنیت بازیکنان و کارمندان است.” سازندگان فورتنایت ادامه دادند: “در حالی که هنوز موارد زیادی در خصوص اینکه چه چیزی مطمئن و عملی هستند، نامشخصند، ما برنامه‌ای برای برگزاری رویداد حضوری در سال 2021 نداریم؛ از جمله مسابقات Fortnite World Cup. ما به ارائه رقابت‌های آنلاین در سال 2021 ادامه خواهیم داد و امیدواریم که رویدادهای فیزیکی، در هر قالبی، بتوانند در آینده نامعلومی برگردند و برگزار شوند.”

مدتی پیش 15.3 میلیون نفر از بازیکنان Fortnite به‌طور همزمان رویداد زنده اخیر این عنوان را تجربه کردند و با یکدیگر به مبارزه با Galactus پرداختند. در حالی که این بزرگ‌ترین رویداد زنده بازی به‌شمار می‌رود، مجموع بینندگان این رویداد از یوتیوب گیمینگ و توئیچ نیز به 3.4 میلیون نفر می‌رسید. همچنین بینندگان توئیچ در کتگوری فورتنایت نیز به مرز 1.5 میلیون نفر رسیدند که برای مدت کوتاهی باعث پایین آمدن سایت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا