اخبار بازی

زمان معرفی و طراحی کنسول PS5 Pro افشا شد

شایعه شده است که کنسول میان نسلی سونی پلی استیشن 5 در هفته‌های آینده معرفی خواهد شد. Billbil-kun کاربر Dealabs که سابقه طولانی در افشای بازی‌ها و سخت افزارها دارد، می‌گوید کنسول جدید PS5 Pro نام خواهد داشت. گفته شده است که این معرفی در نیمه اول سپتامبر اتفاق خواهد افتاد. همچنین ادعا شده است که به طراحی بسته بندی PS5 Pro دسترسی دارند، اما به دلیل اینکه نمی‌توانند تصاویر دارای حق چاپ را به اشتراک بگذارند، در عوض با طرحی، ظاهر کنسول را نشان داده‌اند. طبق تصویر، طراحی کنسول شبیه به PS5 Slim خواهد بود و همچنان سفید رنگ خواهد بود. تفاوت اصلی اضافه شدن سه نوار مشکی در وسط کنسول است که آن را از سایر مدل های PS5 متمایز می‌کند.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد PS5 Pro کمی ضخیم‌تر از PS5 Slim است، اما نشان می‌دهد که طراحی صفحات جانبی به این معنی است که ممکن است همچنان با صفحه‌های جانبی PS5 Slim موجود در بازار، سازگار باشد.

چیزی که billbil-kun هنوز نمی‌تواند تأیید کند این است که آیا PS5 Pro دارای دیسک درایو خواهد بود، زیرا تصویری که آنها دریافت کرده‌اند PS5 Pro را بدون دیسک نشان می‌دهد. بنابراین مشخص نیست که آیا دو مدل از PS5 Pro وجود خواهد داشت (یکی با دیسک درایو و دیگری بدون دیسک درایو) و یا اینکه این نسخه تنها نسخه دیجیتالی خواهد بود که امکان خرید جداگانه درایو دیسک برای بازیکنان را دارد، درست مانند PS5 Slim فقط دیجیتالی وجود دارد. یک تئوری ارائه شده توسط billbil-kun این است که کنسول ممکن است بدون درایو دیسک ارسال شود تا هزینه ها کمتر شود. این گزارش همچنین می‌گوید که PS5 Pro با همان کنترلر سفید استاندارد DualSense عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا