اخبار بازی

نارضایتی بسیاری از بازیکنان The Sims 4 از بسته الحاقی جدید جنگ ستارگان

زمانیکه بسته الحاقی جنگ ستارگان Journey to Batuu برای The Sims 4 معرفی شد، یک راه بی‌ضرر و پرسود در کسب در آمد از امتیاز بازی جنگ‌ ستارگان برای الکترونیک آرتز به نظر می‌آمد. اما حالا بسیاری از بازیکنان The Sims 4  از معرفی این بسته الحاقی خشنود نیستند. با یک نگاه سریع و گذرا به هشتگ‌های توییتر و صفحه‌ی ساب‌ردیت این بازی می‌توان به راحتی متوجه میزان نارضایتی طرفداران از معرفی این عنوان شد. همچنین نسبت رقم دیسلایک به لایک تریلر این بسته الحاقی در کانال یوتیوب 56 هزار به 26 هزار است.

نارضایتی بیشتر طرفداران از این است که استودیوی سازنده بجای تمرکز بر بهبود گیم‌پلی اصلی و حل مشکلات بازی به مسائل حاشیه‌ای پرداخته است و The Sims 4  را به یک بیلبورد تبلیغاتی برای دیگر فرنچایزها تبدیل کرده است.

بسته‌ی الحاقی Journey to Batuu دنیای جنگ ستارگان را با بازی The Sims 4  ترکیب می‌کند و سفینه‌های جنگنده‌ی معروف مثل ایکس-وینگ و میلنیوم فالکون را در اختیار سیمزها قرار می‌دهد. شمشیر نوری، نژاد‌های آدم فضایی، استورم‌تروپرها، یاغی‌ها، ربات معروف R2D2 و بسیاری از گزینه‌های مختلف برای تبدیل فضای بازی سیمز به جنگ ستارگان در این بسته‌ی الحاقی وجود دارد. این بسته الحاقی در 8 سپتامبر منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا