اخبار بازی

نسخه فیزیکی بازی The Pathless برای پلی استیشن 5 منتشر شد

استودیو Giant Squid دو ورژن فیزیکی از بازی The Pathless را برای پلی استیشن 5 منتشر کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی The Pathless

سازندگان The Pathless و ناشر بازی یعنی شرکت Annapurna Interactive دو نسخه فیزیکی Day One Edition و نسخه iam8bit Exclusive Edition را برای بازی در نظر گرفته‌اند که به ترتیب با قیمت 50 و 53 دلار در دسترس هستند.

نسخه Day One Edition شامل 6 آرت کارت می‌شود و نسخه iam8bit Exclusive Edition علاوه بر این 6 کارت، کاور دو طرفه و یک پوستر مخصوص را در بر دارد. iam8bit یک وب‌سایت متمرکز بر روی بخش هنری بازی‌هاست که نسخه پریمیوم ورژن فیزیکی برخی عناوین را با همکاری ناشران مختلف تولید می‌کند. با عرضه نسخه iam8bit Exclusive Edition بازی The Pathless، در واقع این اولین عنوان مستقل نسل جدید بر روی PS5 است که یک نسخه پریمیوم دریافت می‌کند.

همچنین ساندترک بازی نیز که موسیقی کاندیدای گرمی یعنی آقای آستون وینتوری و یک کاور آرت مخصوص را در بر دارد، با همکاری iam8bit در اوایل 2021 عرضه می‌شود و هم‌اکنون با قیمت 40 دلار برای پیش‌خرید در دسترس است.

در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی The Pathless را از بازی سنتر مطالعه کنید. این عنوان هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه‌های شخصی و سیستم عامل iOS در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا