اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

تریلر جدیدی از بازی The Pathless منتشر شد

در طی برنامه State of Play اخیر، تریلر نسبتا طولانی و جدیدی از بازی The Pathless منتشر شد که گیمپلی این عنوان را به‌نمایش گذاشت. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

تریلر جدید The Pathless با صحبت‌های آقای Matt Nava، بود. او که سابقه کار بر روی عناوینی مانند ABZU و Journey را در کارنامه خود دارد، کارگردان خلاق The Pathless به‌شمار می‌رود. در ساخته جدید استودیو Giant Squid، شما کنترل یک شکارچی زن را بر عهده دارید که در استفاده از تیر و کمان مهارت بالایی دارد. بازیکن با تیراندازی به نقاط مشخص در محیط بازی، نوار خاصی را در پایین صفحه پر می‌کند که به بالا رفتن سرعت او منجر می‌شود.

در تریلر منتشر شده، می‌توانیم نگاه جزئی‌تری را به گیمپلی بازی بی‌اندازیم. تریلر با حرکت کردن The Hunter، شخصیت اصلی بازی به‌همراه یک عقاب بر روی تپه‌ای شروع می‌شود. کمی جلوتر، تعامل و همکاری شخصیت اصلی و این عقاب را می‌بینیم که به‌نظر می‌رسد این تعامل، یکی از ارکان مهم بازی است. در این تریلر همچنین یک پازل و باس‌فایت نیز به‌نمایش داده شد.

به گفته مت ناوا، The Pathless بر خلاف اکثر بازی‌های جهان باز شامل هیچگونه فست ترول، نقشه و صفحه Game Over نمی‌شود. تیم سازنده تصمیم گرفته تا در جهت غوطه‌ور کردن بازیکنان در جهان بازی، تا حد ممکن آن‌ها را درون بازی نگه دارند. بازیکنان قادر خواهند بود تا با استفاده از ماسکی جادویی در حین گشت و گذار در بازی، از محل مکان‌های مختلف با خبر شوند.

بازی The Pathless در تعطیلات پایان امسال برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا