اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

اکثر بازی‌های پلی‌استیشن 4 بر روی پلی‌استیشن 5 قابل بازی هستند

شرکت سونی در طول پاسخ به سولات متداول گفت اکثر قریب به اتفاق از 4000 عنوان بازی‌های پلی‌استیشن 4 بر روی پلی‌استیشن 5 قابل بازی هستند. شرکت سونی لیست 10 عنوان پلی‌استیشن 4  را که با پلی‌استیشن 5 سازگار نیستند را نیز منتشر کرد.

در صفحه اطلاعات سازگاری عقب‌رو نیز آمده است که بازی های منتخب پلی‌استیشن 4 از ویژگی گیم بوست پلی‌استیشن 5 بهره مند خواهند شد، که ممکن است باعث شود بازی های نسل فعلی در سیستم نسل بعدی با نرخ فریم ریت بالاتر یا نرم‌تری اجرا شوند.

همچنین اشاره شد که برخی از ویژگی‌های پلی‌استیشن 4 ممکن است در کنسول جدید موجود نباشند و حتی ممکن است برخی از آنها هنگام بازی در پلی‌استیشن 5 موجب ایجاد خطا یا رفتارهای غیر منتظره ای از خود شوند.

سونی همچنین هشدار داد که قبل از خرید موارد اضافی، سعی کنید ابتدا بازی های پلی‌استیشن 4 را روی کنسول جدید بوت کرده و بازی کنید تا ببینید آیا از تجربه بازی راضی هستید یا خیر.

لیست ده بازی که در کنسول جدید قابل پخش نیستند در زیر آمده است. هر بازی پلی‌استیشن 4 موجود در فروشگاه پلی‌استیشن که با پلی‌استیشن 5 سازگار نباشد، با عنوان “فقط قابل بازی بر روی پلی‌استیشن 4” علامت گذاری می شود.

  1. Afro Samurai 2: Revenge of Kuma Volume One
  2. DWVR -Mad Triangles
  3. Hitman Go: Definitive Edition
  4. Joe’s Diner
  5. Just Deal With It
  6. TT Isle of Man: Ride on the Edge 2
  7. Robinson: The Journey
  8. Shadow Complex Remastered
  9. Shadwen
  10.  We Sing

سونی همچنین اعلام کرد که قابلیت انتقال فایل‌های ذخیره‌ی پلی‌استیشن 4  به نسخه پلی‌استیشن 5  همان بازی بر عهده‌ی خود سازندگان بازی است، به این معنی که توانایی انجام این عمل برای عناوین مختلف متغیر است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا