اخبار بازی

بازی The Outer Worlds دو میلیون نسخه فروش داشته است

Take-Two، ناشر عنوان سبک RPG شرکت Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds، اعلام کرده است که این بازی بیش از 2 میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی The Outer Worlds همچنین به عنوان یک بازی رایگان برای مشترکان سرویس Xbox Game Pass منتشر شد، ولی احتمالا این فروش 2 میلیونی، اشاره به فروش کلی بازی بر روی پلتفرم های ایکس باکس One، پلی استیشن 4 و PC دارد.

مدیر عامل شرکت Take-Two آقای استراوس زلنیک [Strauss Zelnick] گفت که در این شرکت مدام در حال بحث هستند، که پشتیبانی آنها از برنامه هایی مثل Xbox Game Pass و دیگر سرویس ها چقدر خواهد بود. او گفت، به عنوان یک قانون کلی، Take-Two می خواهد بازی هایش را جایی منتشر کند، که مصرف کننده ها آنجا هستند، و این شامل سرویس های اشتراکی هم می شود.

با این حال زلنیک گفت که سرویس های اشتراکی، ممکن است برای احیای عناوین قدیمی، بهتر باشد. بزرگ ترین عنوان Take-Two، بازی Grand Theft Auto V در ماه ژانویه بر روی Xbox Game Pass عرضه شد. اخیرا فروش این بازی از 120 میلیون نسخه بیشتر شده است و حالا که در Game Pass به صورت رایگان عرضه شده، در معرض استفاده گیمر های بیشتری قرار دارد.

بازی The Outer Worlds در سال 2017 معرفی شد و به عنوان یکی از اولین بازی های شرکت Private Division منتشر شد. Private Division یکی از زیر ساخه های شرکت Take-Two است، که مسئولیت انتشار بازی های مستقل [indie] را دارد.

در ماه نوامبر 2018 مایکروسافت، شرکت Obsidian را خریداری کرد، ولی بر اساس توافق های قبلی، Private Division به عنوان ناشر بازی The Outer Worlds باقی ماند.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”LiFE iS 5TrAnG3, post: 4695703, member: 57813″]
    منی که از اول پیگیر بازی بودم میگم The Outer Worlds بازیی نبود که بخواد 2 میلیون تو این مدت بفروشه (از نظر New IP بودن و مارکتینگ میگم کاری به کیفیت بازی ندارم) دو تا قضیه خیلی اثر گذاشت یکی گندی بود که بتزدا سر F76 زد و باعث شد خیلی فن های بتزدا رو بکشون سمت خودش یکی هم نمایش TGA بازی بود که دقیقا به شکل وحشتناکی ترکوند اونم میگم بعد گندی که بتزدا زد که عملا اثرش رو دوبرابر کرد همین قضیه …
    [/QUOTE]
    حالا کمدهای بیشتری از بازداشت در راهه بازداشت دیگه تموم شد هاوارد هم نمیتونه اینا رو نجات بده از منجلاب بازی های بعدیشونم معلوم میشه چیه

  2. [QUOTE=”LiviNG D3AD, post: 4695696, member: 30435″]
    برگ زرین دیگری از استودیوهای XGS و یه تیم 70 نفره آبسیدین 😀
    [/QUOTE]
    محسن جان بفرما تو دم در بده ! هنوز نه به باره نه به دار این بازی قبل اینکه بیان تو امپراطوری ماکروسافت ساختن صبر کن نتیجه به خاک نشستن شون زیر نظر ماکروسافت ببین تهش میشن یک مولتی پلیر ساز!

  3. منی که از اول پیگیر بازی بودم میگم The Outer Worlds بازیی نبود که بخواد 2 میلیون تو این مدت بفروشه (از نظر New IP بودن و مارکتینگ میگم کاری به کیفیت بازی ندارم) دو تا قضیه خیلی اثر گذاشت یکی گندی بود که بتزدا سر F76 زد و باعث شد خیلی فن های بتزدا رو بکشون سمت خودش یکی هم نمایش TGA بازی بود که دقیقا به شکل وحشتناکی ترکوند اونم میگم بعد گندی که بتزدا زد که عملا اثرش رو دوبرابر کرد همین قضیه …

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا